251775

پیش بینی بورس در آخرین روز معاملات هفته

دنیای معدن: شاخص کل بورس در پایان معاملات روز سه شنبه ۲۲ اسفند با افزایش ۱۹۲۱ واحدی همراه شد.

به گزارش دنیای معدن، در پایان معاملات روز سه شنبه ۲۲ اسفند شاخص کل بورس تهران با افزایش هزار و ۹۲۱ واحدی که معادل ۰.۰۹ درصد این شاخص است، روبه‌رو شد.

در طرف دیگر، اما قیمت معاملات سهم‌های کوچک بازار سهام نزولی بود؛ به طوری که شاخص هم‌وزن بازار در پایان بورس امروز هزار و ۹۰۹ واحد که معادل ۰.۲۶ درصد این شاخص است کاهش ارتفاع داد و به سطح ۷۳۵ هزار و ۹۴۳ واحدی رسید.

گفتنی است تابلو بورس اوراق بهادار تهران در روز گذشته ، حجم معاملات را ۱۰ میلیارد و ۸۰۰ میلیون برگه سهم و ارزش معاملات خرد (سهام، حق تقدم و صندوق‌های سهامی) را پنج هزار و ۴۵۸ میلیارد تومان نشان می‌دهد.

پیش بینی بورس چهارشنبه

شاخص بورس اوراق بهادار تهران در جریان معاملات همچون روز‌های گذشته بدون تغییر به کار خود پایان داد تا شاخص را در همان محدوده‌های ۲ میلیون و ۱۶۴ هزار واحدی نگه داشته باشند و ظاهر امر نشان دهد که نسبت به سقف تاریخی سال ۱۳۹۹ کمی بالاتر است.

البته با در نظر گرفتن تورم و هزینه فرصت زمان سرمایه گذاری که در بورس برای شهروندان از دست رفته است عدد شاخص عددی پایین‌تر از این ارقام است، که خیلی از فعالان بازار به آن اشاره دارند و رقم‌هایی نیز برای آن محاسبه کرده‌اند.

شاخص کل از منظر تکنیکالی در سکوت و آرامش به سر می‌برد که شاید بتوان گفت در هیچ برهه از تاریخ خود این طور ساکن نبوده است.

دیدگاهتان را بنویسید