246555

گزارش روزانه بورس 28 مرداد/ شاخص کل باز هم ریخت

دنیای معدن: شاخص کل بازار سهام همچنان در مدار نزولی قرار دارد و همچون روزهای گذشته امروز هم با ریزشی ۱۶ هزار واحدی به کار خود پایان داد.

به گزارش دنیای معدن از تسنیم، بازار سهام اولین روز کاری هفته را همانند دو سه ماهه اخیر، همچنان در مدار نزولی قرار دارد و کاهش روز افزون ارزش معاملات نشان از عدم رغبت سرمایه گذاران خرد به سرمایه گذاری در بازار سهام دارد.

بنابراین در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با ریزشی 16 هزار واحدی به 1 میلیون و 957 هزار واحد رسید و به میانه های کانال 1 میلیون و 900 هزار واحدی نزدیک شد، همچنین  نیز شاخص کل هم‌وزن نیز با ریزشی8  هزار واحدی به ارتفاع 677 هزار واحد رسید.

گفتنی است سه نماد «فولاد»، «شستا» و «فملی» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «فجهان»، «آریا» و «خاور» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند، همچنین سه نماد «شهر»، «شستا» و «خگستر» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «فن‌افزار»، «دی» و «نیان» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.

لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ 24 مرداد ماه 1402، مبلغ 3 هزار میلیارد و 700 میلیون تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود 590 میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند.

در بازار امروز 58 نماد در محدوده مثبت و 352 نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس 87 نماد در محدوده مثبت و 239 نماد در محدوده منفی معامله شدند.

دیدگاهتان را بنویسید