250568

"تجلی" در مزایده ۵ محدوده معدنی اکتشافی خراسان رضوی برنده شد

دنیای معدن: شرکت تجلی توسعه معادن و فلزات در مزایده ۵ محدوده معدنی اکتشافی، گواهی کشف و بهره برداری اداره کل صنعت استان خراسان رضوی برنده شد.

به گزارش دنیای معدن، شرکت تجلی توسعه معادن و فلزات از برنده شدن در مزایده 5 محدوده معدنی اکتشافی، گواهی کشف و بهره برداری اداره کل صنعت استان خراسان رضوی خبر داد.

بر اساس این گزارش، "تجلی" اعلام کرد: این شرکت در مزایده دوم آبان محدوده های معدنی اکتشافی، گواهی کشف و بهره برداری اداره کل صنعت استان خراسان رضوی حضور یافت که طبق ابلاغیه وزارت صنعت خراسان رضوی در 5 محدوده به شرح جدول پیوست برنده شد.

محدوده‌هایی که مجوز آن درخواست اکتشاف است، طبق شرایط مندرج در اسناد مزایده پس از استعلام از مراجع ذی‌ربط نظیر منابع طبیعی، محیط زیست، سازمان آب و انرژی اتمی در صورت پاسخ مثبت که فرایند زمانی آن چند ماه طی خواهد شد، تبدیل به پروانه اکتشاف می‌شود.

همچنین برای محدوده‌های دارای پروانه اکتشاف هم پس از انجام اکتشافات زمین شناسی سیستماتیک تعیین میزان و عیار ماده معدنی، گواهی کشف صادر می‌شود. تعیین آثار مالی پس از صدور گواهی کشف و تهیه طرح بهره‌برداری بر اساس میزان و عیار ماده معدنی قابل محاسبه خواهد بود و در این مرحله( انتشار نتایج حضور در مزایده) امکان محاسبه نخواهد داشت.

 

دیدگاهتان را بنویسید