249742

برگزاری هشتمین نمایشگاه تخصصی معدن در متنوع‌ترین استان معدنی کشور

دنیای معدن: یزد به عنوان اولین استان با تنوع بالای مواد معدنی و دومین استان معدنی کشور از امروز شاهد برپایی هشتمین نمایشگاه تخصصی معدن، صنایع معدنی، ماشین‌آلات و تجهیزات وابسته به این صنعت است.

به گزارش دنیای معدن، حمید اسلامی مجری این نمایشگاه در گفت‌وگویی، تصریح کرد: هشتمین نمایشگاه تخصصی معدن، صنایع معدنی، ماشین‌آلات و تجهیزات وابسته از امروز ۲۸ آذرماه لغایت اول دی‌‍ماه در محل شهرک نمایشگاه‌های بین المللی یزد برپا خواهد شد.

وی افزود: این نمایشگاه با هدف ارائه آخرین دستاوردهای این بخش صنعتی از جمله در زمینه‌های شناسایی زنجیره‌های تامین صنایع معدنی و زنجیره ارزش در معادن بزرگ و نیز توسعه و گسترش ارتباطات بین‌ صاحبان صنایع و تجهیزات مربوطه در فضایی به وسعت پنج هزار مترمربع دایر می‌شود.

اسلامی گفت: در این دوره از نمایشگاه بیش از ۹۰ شرکت از استانهای مختلف کشور از جمله یزد، کرمان، اصفهان، فارس، تهران، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی و خراسان جنوبی حضور دارند.

وی عنوان کرد: کارگاه و سمینارهای آموزشی و برگزاری پنل‌های تخصصی در حوزه های انتقال تکنولوژی ماشین آلات و صنایع معدنی از برنامه های جانبی این نمایشگاه است.

این مسئول خاطرنشان کرد: عموم علاقمندان می‌توانند جهت بازدید از این نمایشگاه همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۱ به محل نمایشگاههای بین المللی یزد مراجعه کنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید