234267

رئیس کمیسیون اقتصادی: دو پهنه بزرگ معدنی در شهرستان های خلخال و کوثر فعال می شود

دنیای معدن: رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از فعال شدن دو پهنه بزرگ معدنی در شهرستان های خلخال و کوثر خبرداد.

 به گزارش دنیای معدن، محمدرضا پورابراهیمی بعد از ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان کوثر اظهار داشت: فعال سازی معادن که با توجه به اشتغال زایی که دارد جزو اولویت های منطقه است و به همین منظور دو پهنه بزرگ معدنی در شهرستان های خلخال و کوثر قرار دارد و مقرر شده در سه ماه مجوزهای اکتشافی به اتمام برسد و برنامه زمان بندی عملیات بهره برداری از این معادن در چند ماه آینده به مدیریت استان و کمیسیون اقتصادی مجلس ارائه شود.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در زمینه تامین منابع بانکی مسائل بیمه ای و مالیاتی بنگاه ها هم مقرر شد تمام مواردی که مطرح شد در نشست هفته آینده کمیسیون مورد بحث و بررسی قرار بگیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تاسیسات گردشگری شهر توریستی سرعین که در سال های اخیر ایجاد شده اند امکان رقابت با کشورهای توسعه یافته دنیا را دارد.

"خرمبید" پایتخت سنگ ایران/ فعالیت بزرگترین معدن "مرمریت" کشور پس از 11 سال از سرگرفته شدگران فروشی مغازه داران/ خبری از آب معدنی 2هزارتومانی در بازار نیستگفت وگوی طالبان و شرکت چینی درباره استخراج دومین معدن مس بزرگ جهان

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی افزود: امکانات و شرایط شهر سرعین قابل مقایسه با 20 سال پیش نیست و این شرایط در سایه سرمایه گذاری های موفق گردشگری به دست آمده است.

وی تاکید کرد: منابع دولت برای سرمایه گذاری در حوزه گردشگری کافی نیست و لازم است که با سرمایه گذاری بخش خصوصی در مناطق مستعد گردشگری توسعه اتفاق بیفتد که نمونه موفق آن را در شهر سرعین می بینیم.

پورابراهیمی ادامه داد: سرمایه گذاری در هر منطقه توسعه را به دنبال دارد و همین امر باعث شده است که شاهد تحقق اهداف مورد نظر باشیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید