228670

استاندار خراسان شمالی:

مشکل معدن آلبلاغ باید با تکیه بر توان و حمایت های مردمی برطرف شود

دنیای معدن- استاندار خراسان شمالی با اشاره به مشکلات متعدد معدن آلبلاغ اسفراین، گفت: مشکل معدن آلبلاغ باید با تکیه بر توان و حمایت های مردمی برطرف شود.

به گزارش دنیای معدن، محمدرضا حسین نژاد پیش از ظهر چهار شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان اسفراین با تاکید بر اینکه مسئولان باید نسبت به مردم پاسخگو باشند، اظهار کرد: باید بدانیم برای رسیدن به شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی باید مسائل مختلف را تحمل کرد اما این تحمل باید همراه با عدالت و به دور از تبعیض باشد.

وی با بیان اینکه اگر مردم به این نتیجه برسند که مسئولان با آنها همدل هستند هر نوع فشار اقتصادی را تحمل می کنند، گفت: برای خدمتگزاری به مردم و حل مشکلات هیچ کم کاری قابل قبول نیست.

استاندار خراسان شمالی بیان کرد: آرمان های پیروزی انقلاب اسلامی بار دیگر موجب پیروزی نظام جمهوری اسلامی در برابر دشمنان امروز خواهد شد.

حسین نژاد عزت و اقتدار امروز نظام جمهوری اسلامی را از برکت خون شهدا و جانبازان دانست و گفت: فرماندار جدید شهرستان اسفراین باید با بهره مندی از تجارب گذشته و با همراهی مردم و نخبگان شهرستان روند اجرای پروژه های عمرانی را شتاب دهد.

نماینده عالی دولت در استان خراسان شمالی در ادامه سخنان افزود: باید از فرصت همدلی و حمایت ائمه جمعه شهرها و ظرفیت های منطقه ای در راستای اجرا و پیشبرد اهداف توسعه ای و عمرانی و حل مشکلات اجتماعی در چارچوب قانون و مقررات بهره مند شد تا فضای امید و نشاط اجتماعی در جامعه به وجود بیاید.

وی با اشاره به ظرفیت معدن آلبلاغ در شهرستان اسفراین، افزود: این موضوع دردناکی است که به رغم داشتن معادن سنگ در استان اما به دلیل نبود تجهیزات لازم و کافی برای استخراج آن نیاز استان از سایر استان ها تأمین شود و این موضوع باید با تکیه بر توان و حمایت های مردمی برطرف شود.

وی گفت: نقشه راه استان به طور دقیق شناسایی شده و مسئولان استان در هر جایگاهی باید با هدفگذاری و داشتن برنامه زمان بندی شبانه روز در راستای تحقق اهداف توسعه ای تلاش کنند.

بر اساس این گزارش در پایان این جلسه از زحمات مهدی کرامتی قدردانی و مسلم نوری به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان اسفراین معرفی شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید