234189

پاسخ به یکی از مطالبات اقشار کم‌درآمد جامعه با افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی

دنیای معدن- عضو کمیسیون اقتصادی مجلس ضمن قدردانی از پیگیری وزیر تعاون در افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی، گفت: با تحقق این مهم یکی از مطالبات اقشار کم‌درآمد جامعه پاسخ داده شد.

به گزارش دنیای معدن، محمد علی پور با قدردانی از پیگیری وزیر تعاون در افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی، گفت: افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی نشان داد علاوه بر اینکه دولت به اقشار ضعیف جامعه توجه ویژه‌ای دارد، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در اقدامی انقلابی برای تحقق این مهم تلاش کرده است.

نماینده مردم ماکو، چالدران، پلدشت و شوط در مجلس شورای اسلامی افزود: مردم در حوزه‌های انتخابیه موضوع افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی را از نمایندگان مجلس پیگیری می‌کردند که با اقدام موثر وزیر تعاون به یکی از خواسته‌های به حق اقشار ضعیف جامعه توجه شد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس اضافه کرد: براساس مصوبه هیئت وزیران، حداقل حقوق بازنشستگان به میزان ۵۷ درصد افزایش می‌یابد و این افزایش برابر با افزایش حداقل حقوق کارگران مصوب شورای عالی کار در اسفند ۱۴۰۰ است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم ضمن قدرانی از اقدام دولت و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی، ادامه داد: یکی از مطالبات اقشار کم‌درآمد جامعه با این مصوبه هیات دولت پاسخ داده شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید