233829

پرداخت افزایش حقوق بازنشستگان به زودی

دنیای معدن- وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در سفر به شهرستان نهاونداز پرداخت افزایش حقوق بازنشستگان در آینده نزدیک خبر داد

به گزارش دنیای معدن، پرداخت افزایش حقوق بازنشستگان به زودیبه گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز همدان؛  حجت الله عبدالملکی در حاشیه مراسم افتتاح کارخانه دولو میت کلسینه شهرستان نهاوند گفت: سهم شرکت‌های صندوق‌های بازنشستگی از محل شرکت‌های تابع وزارت رفاه ۷۰ درصد افزایش می‌یابد.

وی افزود:دولت از ابتدا به دنبال افزایش حقوق بازنشستگان بوده است که این افزایش حقوق بعد از تصویب اطلاع‌رسانی و به زودی به حساب بازنشستگان واریزخواهد شد.

همچنین برای درآمد پایدار صندوق‌های بازنشستگی سهم صندوق‌های بازنشستگی از محل شرکت‌های تابع این وزارت خانه و شستا ۷۰ درصد افزایش می‌یابد.

حجت الله عبدالملکی گفت: هدف دولت حفظ منزلت بازنشستگان بوده  و بر همین اساس به دنبال افزایش منابع مالی و اقتصادی صندوق‌های بازنشستگی است.

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در مورد افراد جا مانده و مستحق دریافت یارانه هم گفت: افراد جا مانده از سال‌های گذشته که یارانه‌ای به آن‌ها پرداخت نمی‌شد، با مراجعه به سایت سازمان هدفمندی یارانه‌ها می‌توانند ثبت‌نام خود را انجام داده و در صورت تأیید نهایی یارانه اردیبهشت و خرداد را دریافت کنند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطر نشان کرد: گروهی از خانوار‌ها نیز که قبلاً یارانه دریافت می‌کردند و در این مرحله جز دهک دهم محسوب شده‌اند، با دستور رئیس جمهور به مدت یک ماه پرداختی یارانه آن‌ها انجام شده تا بعد از بررسی امکان برداشت فراهم شود

به همین خاطر این موضوع یک ماه فرصت بررسی و اعلام نتایج دارد تا بعد از بررسی نهایی و اعلام وضعیت افراد معترض، امکان برداشت مبلغ اردیبهشت به این افراد داده خواهد شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید