252582

پرچمداری ایرالکو در مسوولیت اجتماعی

دنیای معدن– اراک : ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ آغاز یک دوره و تجربه جدید در زندگی مردم استان مرکزی و شهر اراک بود. روزی که پس از ۱۸ سال تیم فوتبال آلومینیوم برای نخستین بار در تاریخ ورزش استان به لیگ برتر فوتبال راه یافت و شادی، نشاط و امید را به ارمغان آورد و مایه مباهات ورزش استان شد که این مهم بار دیگر با راهیابی تیم فوتبال آلومینیوم به مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی با برد خاطره‌‌‌انگیز در مقابل پرسپولیس تهران به عنوان یکی از تیم‌‌‌های قدرتمند کشور تداوم یافت.

به گزارش دنیای معدن، بدون تردید حمایت‌‌‌های همه‌جانبه سهامداران و هیات‌‌‌مدیره شرکت در کنار تلاش‌‌‌های خستگی‌‌‌ناپذیر کارگران ایرالکو و ارکان مدیریتی و فنی باشگاه فرهنگی ورزشی آلومینیوم طی سال‌های متمادی شور، نشاط و انگیزه را بین نوجوانان، جوانان و ورزش‌‌‌دوستان زنده کرد و حس زیبای غرور و شادی را برای مردم استان مرکزی به ارمغان آورد.

ایرالکو در کنار تولید فلز استراتژیک آلومینیوم علاوه برداشتن سیاست‌‌‌‌‌‌های کاری مدون در زمینه تولید با درایت و همراهی سهامداران و هیات‌‌‌مدیره شرکت و تاسیس باشگاه فرهنگی ورزشی آلومینیوم در راستای اهمیت به منافع جامعه و محیط پیرامون و با هدف حمایت از ورزشکاران، کشف و پرورش استعدادهای موجود بین نونهالان، نوجوانان و جوانان در استان و برای ایجاد روحیه شادابی و نشاط در قشرجوان، یکی از بارزترین نمادهای عمل به مسوولیت‌‌‌های اجتماعی در استان مرکزی و کشور را پی‌‌‌ریزی و زمینه بروز استعدادهای مختلف ورزشی در استان را فراهم کرد.

سهامداران، اعضای هیات‌مدیره و کارکنان پرتلاش در شرکت آلومینیوم ایران بر این باورند که مسوولیت اجتماعی یک سازمان نشان‌‌‌دهنده میزان تعهد آن به تاثیر فعالیت‌‌‌هایش در جامعه و محیط‌زیست و مشارکت آن در توسعه پایدار و در نظر گرفتن خواسته‌‌‌ها و انتظارات ذی‌نفعان است و عمل به آن را نه از باب مسوولیت بلکه وظیفه می‌‌‌دانند.

اهتمام ویژه به مساله محیط‌زیست و فضای سبز و مشارکت در ورزش همگانی و قهرمانی و حمایت از ورزش کارگری در کنار ارائه خدمات به موسسات و انجمن‌‌‌های خیریه و مردم‌نهاد از دیگر فعالیت‌‌‌های مرتبط با مسوولیت‌‌‌های اجتماعی ایرالکو محسوب می‌‌‌شوند.

 

دیدگاهتان را بنویسید