251591

برنامه کامل بازی‌های جام حذفی ایران؛ حریف بعدی پرسپولیس و سپاهان کیست؟

دنیای معدن: مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی ایران با برگزاری دیدار‌های معوقه دیروز به اتمام رسید و تیم‌هایی که به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی راه یافتند مشخص شدند.

به گزارش دنیای معدن، سه بازی معوقه مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی برگزار شد و مهمترین اتفاق دیروز حذف استقلال تهران از جام حذفی بود.

به گزارش زی‌سان، در دیدار معوقه یک شانزدهم نهایی استقلال تهران دیروز دوشنبه ۱۳ اسفند در ورزشگاه شهدای مس برابر مس رفسنجان قرار گرفت و با نتیجه دو بر صفر از این تیم شکست خورد تا وداعی زودهنگام با جام حذفی داشته باشد. تیم مس رفسنجان با هدایت محرم نویدکیا توانست یک اتفاق مهم را رقم بزند و صدرنشین کنونی لیگ برتر را از گردونه رقابت‌ها کنار بزند.

همچنین تیم سپاهان اصفهان نیز با نتیجه سه بر صفر شمس آذر قزوین با هدایت سعید دقیقی را شکست داد و پرسپولیس نیز با نتیجه سه بر صفر نفت و گاز گچساران با هدایت پیروز قربانی را شکست داد.

تاریخ دقیق قرعه‌کشی دور بعدی بازی‌های جام حذفی

با برگزاری تمامی دیدار‌های مرحله یک شانزدهم نهایی اکنون قرار است تیم‌ها حریفان خود را در مرحله یک هشتم نهایی بشناسند. تیم‌هایی که به مرحله یک هشتم راه یافتند عبارتند از: فجر سپاسی شیراز، ملوان بندر انزلی، سایپا، مس کرمان، آلومینیوم اراک، چادرملو اردکان، هوادار تهران، گل گهر سیرجان، سپاهان، پیکان، مس رفسنجان، ذوب‌آهن اصفهان، پرسپولیس، تراکتور، مس سونگون، و استقلال آب‌پوش ملاثانی ...

در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی ۹ تیم از لیگ برتر و ۷ تیم از لیگ دسته اول به رقابت خواهند پرداخت. با اعلام مسئولان برگزاری جام حذفی قرار است اوایل هفته آینده و احتمالا روز دوشنبه آتی مراسم قرعه‌کشی بازی‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی برگزار شود تا تیم‌ها حریفان خود را در این مرحله شناسایی کنند. البته هنوز این تاریخ دقیقا نهایی نشده و باید منتظر اعلام فدراسیون فوتبال برای تعیین تاریخ دقیق قرعه‌کشی و برگزاری بازی‌های مرحله بعدی جام حذفی بود.

دیدگاهتان را بنویسید