248100

دشمن با ایجاد جنگ شناختی به دنبال بی ارزش کردن دستاوردهای نظام است

دنیای معدن-معاون سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: امروز دشمن با ایجاد جنگ شناختی علیه جوانان به دنبال بی ارزش کردن ارزش ها و دستاوردهای نظام است.

به گزارش دنیای معدن از روابط عمومی شرکت آلومینای ایران؛ سردار جوانی در نشست بصیرتی در جمع معاونین، مدیران و روسای شرکت آلومینای ایران، با بیان اینکه آن چیزی که دشمن را عصبانی کرده است، دستاوردهای بیشمار کشور در حوزه های مختلف نظیر قدرت دفاعی است، افزود: دشمن به دنبال ایجاد بدبینی است و افتخارات این کشور را به راحتی زیرسوال می برند.

وی تصریح کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی پیشرفت های فراوانی در حوزه های مختلف صنعت، معدنی، علمی، بهداشت، فناوری، و ...  رسیده ایم که از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

سردار جوانی افزود: امروز که با هجمه ها و جنگ همه جانبه دشمن مواجه هستیم ،رهبر معظم انقلاب همواره بر جهاد تبیین به عنوان یک فریضه فوری و قطعی تاکید می کند.

وی با بیان اینکه دشمنان به دنبال این بودند که ایران به عنوان یک کشور مستقل و قدرتمند نباشد، افزود: نگرانی دشمن از اسلام ناب، ایران و ایرانی است،

معاون سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه با انقلاب اسلامی کشور از دست کشورهای استعمارگر نظیر آمریکا و انگلیس خارج شد، گفت: آنها تصور می کردند اقتصاد ایران اقتصاد نفتی است و با متوقف کردن نفت، ایران به سمت فروپاشی می رود و در این راستا فشارها و جنگ اقتصادی، تحریم هاو... برای کشور وضع کردند.

وی با اشاره به فرموده های رهبری مبنی بر اینکه امروز کشور نزدیک قله است، تصریح کرد:دشمنان می خواستند با تحریم ها ایران را منزوی کنند اما دیدند، پیشرفت های کشور در تمام حوزه ها آنها را حیرت زده کرد.

سردار جوانی اضافه کرد: دشمن با دسیسه های فراوان می خواهد ایران را در اذهان مردم و جوانان به عنوان یک کشور عقب مانده معرفی کند.

وی اظهارکرد: دفاع از مظلوم در برابر ظالم یک ارزش است و انقلاب اسلامی و فرهنگ ملی ما فرهنگ ارزش ها و تمام فضیلت های اخلاقی،استقلال، پاکدامنی،عفاف ،مهربانی، عزت و...  است.

وی تصریح کرد: فرهنگ ما می توانیم محصول انقلاب اسلامی است، امام راحل( ره) وقتی آمد به ایران، فرهنگ ما می توانیم را فهماند.

در ابتدای این جلسه دکتر شه بخش مدیر عامل شرکت آلومینای ایران  ضمن عرض خیرمقدم، گزارشی از فرآیند شرکت آلومینای ایران، مسائل و چالش‌های پیش رو بیان نمودند.

 

دیدگاهتان را بنویسید