242848

رشد ۸ درصدی تولید مجتمع نفلین نسبت به برنامه ۱۴۰۱

دنیای معدن: مدیر مجتمع نفلین سینیت کلیبر با اعلام خبر تولید حدود ۵۵۰۰ تنی نفلین سینیت، از رشد ۸ درصدی تولید این مجتمع نسبت به برنامه تعیین شده از سوی مجتمع در سال ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش دنیای معدن از روابط عمومی ایمپاسکو، علیرضا خوش‌مقام مدیر مجتمع نفلین سینیت کلیبر تاکید کرد: بر اساس برنامه تولید سال ۱۴۰۱، ۵هزار تن تولید در نظر داشتیم که با رشد ۸ درصدی نسبت به برنامه از پیش تعیین شده، موفق به تولید حدود ۵۵۰۰ تن نفلین سینیت شدیم.

وی همچنین با اعلام رشد ۴۸ درصدی فروش در سال ۱۴۰۱ نسبت به برنامه اعلام کرد: بر اساس برنامه تولید ۵ هزار تنی، برنامه فروش هم ۵ هزار تن تعیین شده بود در حالی که ما در طول یک ساله ۱۴۰۱، موفق به فروش حدود ۷ هزار و ۵۰۰ تن نفلین سینیت شدیم.

خوش مقام همچنین تصریح کرد: علاوه بر رشد ۴۸ درصدی نسبت به برنامه فروش، در این بخش نسبت به سال ۱۴۰۰ نیز ۵ درصد رشد داشته‌ایم.

وی همچنین از تعیین پیمانکار جدید جهت استخراج و حمل ماده معدنی در راستای تامین مواد اولیه مورد نیاز شرکت‌های فراز راه معین و سورین ارس زنده رود توسط راهبر مجتمع در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

مدیر مجتمع نفلین سینیت کلیبر در پایان از دیگر برنامه‌های سال جاری به افزایش ظرفیت پروانه بهره‌برداری معدن از ۷۵ هزار تن در سال به ۱۲۰ هزار تن پس از مشخص شدن ظرفیت واقعی کارخانه احداث شده، اخد مجوز جابجایی چاه آب در راستای تامین آب کارخانه جدید، بهبود مستمر وضعیت ایمنی و بهداشت مجتمع و... اشاره کرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید