242775

رشد ۸۹ درصدی عرضه و فروش انگوران در بورس کالا

دنیای معدن: مدیر مجتمع سرب و روی انگوران از رشد ۸۹ درصدی عرضه و فروش ماده معدنی این مجتمع در بورس کالا طی یک ساله ۱۴۰۱ نسبت به یک ساله ۱۴۰۰ خبر داد.

به گزارش دنیای معدن از روابط عمومی ایمپاسکو، امید فلاح مدیر مجتمع سرب و روی انگوران با بیان این که در سال ۱۴۰۱ موفق به عرضه بیش از یک میلیون تن ماده معدنی در بورس کالا شدیم، عنوان کرد: با توجه به عرضه حدود ۵۵۰ تنی ماده معدنی در بورس در سال ۱۴۰۰، این رقم بیانگر رشد حدود ۸۹ درصدی است.

مدیر مجتمع سرب و روی انگوران همچنین با تقسیم بندی استخراج ماده معدنی به سه روش روباز، زیرزمینی و تراورتن، عنوان کرد: در سال گذشته برنامه استخراج ۸۰۰ هزار تن ماده معدنی روباز در دستور کار مجتمع بود که با یک رشد ۳۲ درصدی نسبت به برنامه سالانه موفق به استخراج بیش از یک میلیون تن ماده معدنی روباز شدیم.

وی همچنین با بیان اینکه در ماده معدنی زیرزمینی هدف برنامه سالانه استخراج ۱۲۰ هزار تن ماده معدنی بود، اعلام کرد: در استخراج ماده معدنی زیرزمینی هم با پیشتازی ۲۰ درصدی نسبت به برنامه سالانه موفق شدیم حدود ۱۴۵ هزار تن کانسنگ زیرزمینی استخراج کنیم.

فلاح همچنین در رابطه با استخراج معدن سنگ تراورتن بیان کرد: در حالی که برنامه سالانه ما بر مبنای استخراج ۲۰ هزار تنی بود، مجتمع سرب و روی انگوران موفق شد با یک جهش ۱۳ درصدی حدود ۲۳ هزار تن معدن سنگ تراورتن استخراج کند.

مدیر مجتمع سرب و روی انگوران خاطرنشان کرد: همکاران ما در مجتمع انگوران با شعار حفظ اشتغال و با تکیه بر دانش و تجربیات دانش بنیان و با رشد استخراج و عرضه ماده معدنی در بورس، عملکرد درخشانی در سال گذشته بر جای گذاشتند.

وی در پایان تاکید کرد: عملیات اکتشاف تکمیلی مجتمع با انجام حفاری عمیق همچون سال گذشته و با هدف افزایش ذخیره ماده معدنی بخش روباز، در سال جاری نیز ادامه خواهد یافت.

 

دیدگاهتان را بنویسید