238112

تقدیر از شرکت آلومینای ایران در دومین اجلاس سراسری مدیران نخبه و ارزش آفرین

دنیای معدن-دومین اجلاس سراسری مدیران نخبه و ارزش آفرین با رویکرد تجلیل از مدیران ارشد واحدهای تولیدی، صنعتی و اقتصادی با همکاری وزارت صمت، اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی، سازمان توسعه و تجارت ایران، مجمع مدیران ایران، سازمان بین المللی برند و با حضور مدیران و فعالان صنایع از بخش های دولتی و خصوصی (بیش از ۷۰ شرکت برتر ایران) در روز سه شنبه ۲۶ مهرماه در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد.

به گزارش دنیای معدن، مازیار علی نیا زارع دبیر اجرایی این همایش گفت: دوره اول این همایش از سال ۱۴۰۰ برحسب عملکرد ارزش آفرینی مدیران مجموعه های توانمند کشور که در شرایطی تحریمی مولد بودند و به چرخه اقتصاد کمک کردند از همه بخش های تولیدی و صنعتی ارزیابی و پایش شدند.

photo_2022-10-22_17-16-16

وی افزود : صد نفر از چهارصد مجموعه در سامانه براساس شاخص های ارزیابی و هیات داوران در حوزه مدیریت و کسب کار آفرینی معرفی شدند و در این همایش از آنها تقدیر و قدردانی شد.

photo_2022-10-22_17-16-10

در این اجلاس از مهندس تورج زارع مدیر عامل شرکت آلومینای ایران به عنوان یکی از مدیران نخبه و ارزش آفرین ایران در تحول کسب و کارها تقدیر گردید که آقای مهندس بهرامی معاونت محترم مالی و بازرگانی و عضو هیات مدیره شرکت آلومینای ایران به نمایندگی، تندیس و تقدیر نامه را دریافت کرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید