227975

جذب ۲۰۰ نیروی بومی در آلومینیوم جنوب تا پایان امسال

دنیای معدن: افراد شاغل در آلومینیوم جنوب تا پایان امسال به ۲ هزار و ۵۰۰ نفر رسید.

به گزارش دنیای معدن، مدیرعامل مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب از جذب ۲۰۰ جوان بومی تا پایان امسال در این مجموعه خبر داد و گفت: ١٠٠ درصد استخدامی ما در این کارخانه بومی است.

مهدی زحمتکش در آیین تکمیل ظرفیت مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب در شهرستان لامرد که با حضور وزیر صمت برگزار شد، گفت: تکمیل ظرفیت این مجتمع تولیدی از پنج ماه پیش و با مدیریت جدید در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه سرمایه گذاری ٢.١ میلیارد دلاری در شرایط تحریم نخستین مؤلفه برای تکمیل ظرفیت این کارخانه بود گفت: پذیرفته نبود که با این حجم سرمایه گذاری، تکمیل ظرفیت انجام نشود.

مدیرعامل مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب گفت: افزون بر ٥٠ سرمایه گذار در ماه‌های اخیر به منطقه ویژه اقتصادی لامرد مراجعه کردند که برای تامین خوراک صنایع پایین دست مورد نظر آن‌ها باید تکمیل ظرفیت انجام می‌شد.

زحمتکش افزود: تامین مواد اولیه، راه‌اندازی بخش‌های کلیدی کارخانه، استخدام و آموزش و نیرو‌های ماهر، تقویت مباحث لجستیک، خرید قطعات کلیدی و مورد نیاز و تعامل با عوامل بیرونی کارخانه شرایط را برای تکمیل ظرفیت این کارخانه فراهم کرد.

مدیرعامل مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب گفت: در پنج ماه گذشته ٥٠٠ نفر از جوانان شهرستان لامرد در این مجتمع مشغول به کار شدند و ٢٠٠ نفر هم تا پایان سال جذب می‌شوند و مجموعا به بیش از ٢٥٠٠ اشتغال خواهد رسید.

 

دیدگاهتان را بنویسید