226426

مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان:

ایجاد اشتغال و سرمایه گذاری مناسب در استان جزو اولویت های اساسی ماست

دنیای معدن: امین ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان، ایجاد اشتغال و سرمایه گذاری مناسب در استان را جزو اولویت های اساسی دانست و هدف گذاری این مجموعه را دستیابی به تولید ۱۳/۶ میلیون تن فولاد در سال ۱۴۱۰ اعلام نمود.

به گزارش دنیای معدن، جلسه بازنگری جهت گیری های استراتژیک گروه فولاد خوزستان ۲۲ آذرماه ۱۴۰۰ با حضور مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، قائم مقام ها، معاونان، مدیران عامل شرکت های تابعه و جمعی از مدیران فولاد خوزستان در مرکز همایش های بین المللی جزیره کیش برگزار شد.

 

در این نشست که با هدف تعیین چشم انداز توسعه گروه فولاد خوزستان برگزار گردید، محورهای زیر تحت بررسی قرار گرفتند:

 

۱) تشریح جایگاه فولاد خوزستان در صنعت فولاد کشور و جهت گیری آینده.

 

۲) تعریف فلسفه وجودی و بازنگری بیانیه ماموریت.

 

۳) تصویب چشم انداز و مقاصد استراتژیک.

 

۴) تبیین استراتژی سرپرستی گروه فولاد خوزستان

 

در انتهای این جلسه سند چشم انداز ده ساله شرکت فولاد خوزستان از سوی حاضران امضا شد.

امین ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان در این جلسه گفت: یکی از ماموریت های اساسی ما حرکت به سمت ایجاد اشتغال و سرمایه گذاری مناسب در استان خوزستان است.

وی افزود: مجموعه فولاد خوزستان چند ماموریت اساسی دارد. در کنار ماموریت اقتصادی یک ماموریت محلی نیز تعریف شده و آن هم توجه به مسئله سرمایه گذاری مناسب برای ایجاد اشتغال پایدار در استان است.

 

ابراهیمی تاکید داشت: متاسفانه استان خوزستان علی رغم دارا بودن مرز جغرافیایی گسترده، منابع آبی و انرژی متعدد، متناسب با منابع حرکت نکرده است که این رویه باید تغییر پیدا کند.

 

وی ادامه داد: امروزه در دنیا مصرف فولاد به عنوان یک شاخص اقتصادی در تمام کشورهای دنیا مطرح و مورد ارزیابی قرار می گیرد، بنابراین بایستی یک دورنمای مشخص و نقشه اجرایی کاربردی برای رسیدن به اهداف که هم شامل مصرف داخلی و هم صادرات است در شرکت فولاد خوزستان ترسیم شود.

 

مدیرعامل با اشاره به ظرفیت تولیدی فولاد خوزستان گفت: نیازی نیست که به سمت ایجاد ظرفیت های جدید برویم بلکه بایستی از طریق مدیریت مهارت و استفاده از دانش و تجربه شرکت های بزرگ و با بکارگیری ظرفیت های کوچک استان توان تولیدی خود را بالا ببریم.

 

وی با تاکید بر فعالیت در حوزه معادن تصریح کرد: با استفاده از پتانسیل های موجود لجستیکی و معادل داخلی و خارجی می توانیم در صادرات موفق تر عمل کنیم.

 

ابراهیمی ادامه داد: ما توانمندی های متعددی داریم و می توانیم در صدور خدمات فنی و مهندسی و حرکت به سمت کارهای نوین و اصلاح سمت و سوهای قدیمی و نگاه به آینده تحولی در شرکت فولاد خوزستان ایجاد کنیم.

 

مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان در پایان ابراز امیدواری کرد با استفاده از دیدگاه ها و ارائه نظرات همکاران بتوانیم یک نقشه عملیاتی و مالی برای رسیدن به تحول و هدف نهایی و موفقیت های بیشتر ترسیم کنیم.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید