227954

نایب رئیس مجلس: هر نفر اشتغالزایی ۱۵۰ میلیارد تومان برای دولت هزینه دارد/ دست سرمایه گذار را می بوسیم

دنیای معدن: نائب رئیس مجلس با بیان اینکه هر نفر اشتغال دولتی ۱۵۰ میلیارد تومان برای دولت هزینه دارد، گفت: اگر این مجتمع با حواشی خودش ۱۰ هزار نفر را به کار بگیرد، چه رقم زیادی را از دوش دولت برداشته است .

به گزارش دنیای معدن، عبدالرضا مصری، در مراسم جشن تکمیل ظرفیت آلومینیوم جنوب با ابلاغ سلام قالیباف رئیس مجلس به مردم لامرد اظهارداشت: سلام قالیباف را عرض می کنم چون به خاطر کسالت و رعایت حال دیگران در این جلسه شرکت نکردند هر چند تست کرونا منفی بود.

وی با بیان اینکه مردم این منطقه در امور خیر و تامین زیرساخت ها همیشه مشارکت دارند و امروز نیز این روحیه خیرخواهی در مردم لامرد ادامه دارد، گفت: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم به ظرفیت های کشور اشاره می کنند و اقتصاد را عامل سلطه و نفوذ می دانند که می تواند محوری برای همه حریم های کشور باشد.

نائب رئیس مجلس با بیان اینکه مقام معظم رهبری بر تولید انبوه و با کیفیت، توزیع عدالت محور و مصرف بر اساس عدم اسراف تاکید دارند، افزود: رهبری مهم ترین ضعف اقتصاد را وابستگی به نفت و نگاه به خارج و دولتی بودن بخشی از اقتصاد می دانند.

مصری بیان کرد: اقتصاد مقاومتی نسخه برون رفت و شفابخش اقتصاد ماست، رکن فرمایش رهبری در 10 سال گذشته معطوف به تولید است. امروز بزرگترین مشکل ما غیر از تورم و گرانی بیکاری است که تولید راهکار اصلی حل این مشکل است.

نایب رئیس مجلس : منطقه لامرد می تواند به یک عسلویه بزرگ در خشکی تبدیل شودعملیات اجرایی نیروگاه سیکل ترکیبی لامرد با اعتبار 15 هزار میلیارد تومان آغاز شدجشن تکمیل ظرفیت بزرگترین کارخانه آلومینیوم جنوب در لامرد برگزار می شود + جزئیات

وی با بیان اینکه هر نفر اشتغال دولتی 150 میلیارد تومان برای دولت هزینه دارد، عنوان کرد: اگر این مجتمع با حواشی خودش 10 هزار نفر را به کار بگیرد، چه رقم زیادی را از دوش دولت برداشته است . دست سرمایه گذار را می بوسم و امیدوارم کشور دست هر چی سرمایه بر هست را قطع کنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید