226559

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس اعلام کرد:

برنامه سرمایه گذاری 3500 میلیارد تومانی ایمیدرو برای توسعه زیرساخت های منطقه ویژه خلیج فارس

دنیای معدن: مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس از برنامه سرمایه گذاری 3500 میلیارد تومانی ایمیدرو به منظور تامین زیرساخت های سایت توسعه منطقه ویژه خلیج فارس طی 5 سال خبر داد.

به گزارش دنیای معدن، حسن خلج طهرانی افزود: در راستای رسالت اصلی منطقه ویژه خلیج فارس، زیربناهای لازم به منظور جذب سرمایه‌گذاران را با تامین مالی ایمیدرو در دستور کار قرار داده ایم.

وی گفت: برآورد اولیه طرح در خصوص ایجاد زیر بناهای احداث معابر، کانال‌های هدایت سیلاب، آبرسانی، برق‌رسانی و گازرسانی در حدود3500 میلیارد تومان برآورد شد که در یک دوره زمانی 5 ساله برنامه‌ریزی شده است و به ثمر خواهد نشست.

منطقه

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس افزود: اکنون برنامه‌ریزی فوق به ایمیدرو ارایه شده است و به دنبال جذب منابع )از سال جاری) هستیم تا پروژه‌های سایت توسعه در بخش های آب و برق و گاز و زیربناهای معابر و کانال‌های سیلاب را اجرایی کنیم.

خلج طهرانی افزود: مهم ترین عامل برای ورود سرمایه گذار جدید در منطقه، تامین زیرساخت ها است. به طور حتم تکمیل زیربناها، تضمین کننده سرمایه گذاری است که خوشبختانه نگاه ایمیدرو و منطقه ویژه خلیج فارس در تحقق این هدف، توسعه ای است.

 

منطقه

وی با بیان اینکه در کنار توسعه زیرساخت ها در منطقه، انعقاد قراردادهای سرمایه گذاری در حال انجام است، گفت: منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس دارای مزایای متعدد برای سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان است و تسهیلات ویژه ای را برای سرمایه گذاران در نظر گرفته است.

خلج طهرانی اعلام کرد: با توسعه زیرساخت ها در منطقه، جذب سرمایه گذار سرعت گرفته است.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید