250417

گزینه خارجی استقلال حرف آخر را زد

دنیای معدن: گزینه ازبکستانی استقلال در رادار تیم زسکا مسکو نیز قرار دارد.

به گزارش دنیای معدن، جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ قطر درحالی از جمعه آغاز شده که شب گذشته در شب دوم این رقابت‌ها تیم‌های ملی ازبکستان و سوریه در نخستین دیدار خود از گروه دوم رقابت‌ها به مصاف هم رفتند. نکته قابل توجه اینکه این مسابقه از جهاتی برای استقلالی‌ها حائز اهمیت به‌شمار می‌رفت؛ چراکه یک گزینه تقویت این تیم برای نیم‌فصل دوم در ترکیب ازبک‌ها این تیم را در این دیدار همراهی کرد. این در حالی است که از اردوی استقلال خبر می‌رسد اورونوف بازیکن ازبکستانی همچنان مدنظر جواد نکونام قرار دارد.

از همه اسامی که به‌صورت برای تقویت استقلال در نیم‌فصل دوم قرار گرفته‌اند، فقط اوستون اورونوف ازبکستانی بعد از به پایان رسیدن قراردادش با تیم ازبکستانی نوبهار، بازیکن آزاد بوده و تمامی نفرات دیگر تحت قرارداد با باشگاه‌های داخلی و خارجی خود هستند. نکته قابل توجه اینکه درحالی طی روزهای گذشته اخباری مبنی‌بر تمایل سرمربی استقلال به جذب اوستون اورونوف بازیکن تیم ملی ازبکستان و نوبهار این کشور مطرح شد که به‌نظر می‌رسد این بازیکن تا پایان جام ملت‌های آسیا تصمیمی برای انتخاب تیم جدیدش نخواهد داشت.

براساس گزارش سایت ورزش کشور ازبکستان، این هافبک ۲۳‌ساله با وجود داشتن چند پیشنهاد، در رادار تیم زسکا مسکو نیز قرار دارد. اورونوف در این خصوص به این سایت گفته: «زسکا به جذب من علاقه‌مند است و مدیر برنامه‌ام به این موضوع به‌طور جدی فکر می‌کند. پیشنهاد زسکا یک موقعیت خوب برای من است و اگر تصمیم آنها جدی باشد، قطعا آن را بررسی می‌کنیم.» این درحالی است که اورونوف ازبک که در ترانسفرمارکت یک میلیون یورو قیمت خورده است در پاسخ به پیشنهادهایش اعلام کرده است سعی می‌کند تا پایان کار تیم ملی ازبکستان در جام ملت‌های آسیا فقط روی بازی‌های تیم ملی این کشور تمرکز کرده و بعد از آن پاسخ قطعی به این پیشنهادها را خواهد داد.

دیدگاهتان را بنویسید