249710

واکنش داور بازی استقلال و پرسپولیس به خبر محرومیتش تا پایان نیم‌فصل!

دنیای معدن: موعود بنیادی‌فر داور دیدار پرسپولیس و استقلال در سه هفته پایانی دور رفت لیگ برتر قضاوت نخواهد داشت

به گزارش دنیای معدن، موعود بنیادی‌فر داور دیدار پرسپولیس و استقلال در سه هفته پایانی دور رفت لیگ برتر قضاوت نخواهد داشت.موعود بنیادی‌فر که روز پنج‌شنبه هفته قبل قضاوت دیدار پرسپولیس و استقلال در مسابقه معوقه هفته پنجم لیگ برتر را برعهده داشت و روز سختی را حتی با وجود استفاده از سیستم وی‌ای‌آر پشت سر گذاشت و هجمه زیادی را از سوی هر دو تیم متوجه خود دید، تا پایان نیم‌فصل داوری ندارد.

داور دربی ۱۰۲ که پس از این مسابقه بار سفر به سمت عربستان بست تا یک بازی در لیگ دسته اول این کشور را قضاوت کند، در سه هفته پایانی دور رفت لیگ برتر قضاوت هیچ دیداری را برعهده نخواهد داشت.

موعود بنیادی‌فر پس از دربی در لیگ یک عربستان قضاوت خواهد کرد و پس از آن‌هم به قطر می‌رود تا در جام ملت‌های آسیا به عنوان نماینده داوری فوتبال ایران قضاوت کند.

در این شرایط شایعاتی مبنی بر محرومیت داور دیدار پرسپولیس و استقلال صحت ندارد و او به دلیل حضور در لیگ یک عربستان و پس از آن‌هم جام ملت‌های آسیا در لیگ برتر قضاوت نمی‌کند

نعمتی: آقای بنیادی‌فر چه خطایی گرفتی؟

مدافع تیم پرسپولیس گفت: از بنیادی‌فر می‌خواهم به خاطر اعلام آن پنالتی که روی من هجمه راه انداخت توضیح بدهد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علی نعمتی پس از تساوی یک بر یک دیدار پرسپولیس و استقلال اظهار داشت:‌ در ابتدا می‌خواهم از هواداران و بازیکنان پرسپولیس به خاطر اشتباه پایان بازی عذرخواهی کنم. قطعاً جبران می‌کنم و دوست دارم موعود بنیادی‌فر بیاید و در مورد این پنالتی و هجمه‌ای که سمت من انداخت توضیح بدهد.

وی افوزد: چه پنالتی بود که بنیادی‌فر گرفت الان ۲-۳ بار صحنه را دیدم و ۱۰۰درصد پنالتی نبود. فقط به خاطر بررسی کردن صحنه قبل از آن که پنالتی را برای استقلال نگرفت در صحنه دوم پنالتی گرفت تا بازی را برای استقلال مساوی درآورد امیدوارم جواب قانع‌کننده‌ای بدهد.

مدافع پرسپولیس در خصوص اینکه با وجود استفاده از VAR این بازی حاشیه زیادی داشت، گفت: بنیادی‌فر در صحنه پنالتی در دو متری توپ قرار داشت اما در ا بتدا پنالتی اعلام نکرد و ۱۰ دقیقه بعد خطا گرفت و باز هم می‌گویم این صحنه پنالتی نبود. اینجا بار دیگر از همه بازیکنان تیم و هواداران عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم بتوانم جبران کنم. حسین‌ کنعانی‌زادگان در زمان خروج از میکسدزون خطاب به خبرنگاران گفت فقط تبریک می‌گویم!

دیدگاهتان را بنویسید