232755

بررسی برنامه ۶ هفته پایانی بازی های استقلال و پرسپولیس

دنیای معدن- در هفته های پایانی لیگ برتر سرمربیان تیم ها ترجیح می دهند در شرایطی به میدان بروند که حتی الامکان رقبایشان در جدول مسابقات از نتیجه تیم شان بی خبر باشند.

به گزارش دنیای معدن، با اعلام برنامه شش هفته پایانی مسابقات لیگ برتر مشخص شد که ساعت بازی تیم های استقلال و پرسپولیس، دو رقیب اصلی در صدر جدول رده بندی لیگ برتر در ۶ هفته باقیمانده تا پایان لیگ هر یک دو بار زودتر از رقیب شان به میدان می روند. موضوعی که شاید از نگاه برخی مربیان در کسب نتیجه گیری تیمشان تأثیر داشته و بار روانی برای بازیکنانشان ایجاد کند.

هفته بیست و پنجم؛ براساس برنامه ریزی صورت گرفته در هفته بیست و پنجم لیگ برتر تیم استقلال از ساعت هجده و ۳۰ دقیقه در اصفهان به مصاف سپاهان می‌رود در حالی که پرسپولیس از حدود ۲ ساعت و ۱۰ دقیقه بعد یعنی ۲۰ و ۴۰ دقیقه در تهران میزبان پیکان خواهد بود.

هفته بیست و ششم؛ اما بازی‌های این دو تیم در هفته بیست و ششم به لحاظ زمانی برعکس خواهد بود و تیم ذوب آهن در زمین فولادشهر اصفهان از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه مقابل پرسپولیس صف‌آرایی خواهد کرد اما استقلال ۲ ساعت و ۴۰ دقیقه بعد از آن دیدار در تهران میزبان شهر خودرو مشهد خواهد بود تا بازیکنان فرهاد مجیدی با اطلاع از نتیجه بازی پرسپولیس به میدان بروند.

 

هفته بیست و هفتم؛ این شرایط دوباره در هفته بیست و هفتم لیگ برتر شکل معکوس به خود می گیرد و استقلال در ورزشگاه شهدای اهواز از ساعت ۱۹ و ۴۵ دقیقه مهمان فولاد است. در حالیکه پرسپولیس در تهران و ساعت ۲۱ و ۵۰ دقیقه میزبان سپاهان خواهد بود و این بار شاگردان گل‌محمدی با اطلاع از نتیجه بازی استقلال به میدان می‌روند.

هفته بیست و هشتم؛ در هفته بیست و هشتم تیم تراکتور از ساعت ۱۹ در تبریز میزبان پرسپولیس است تا این بار پرسپولیسی ها زودتر از استقلال به میدان بروند و در همان هفته تیم استقلال در تهران از ساعت ۲۱ و ۱۵ دقیقه یعنی دو ساعت و ربع بعد از بازی پرسپولیس میزبان آلومینیوم اراک خواهد بود.

علاوه بر این چهار هفته، مسابقات دو هفته پایانی لیگ برتر به صورت همزمان برای همه تیم‌ها برگزار می‌شود تا از این نظر هیچ تیمی در سرنوشت ساز ترین هفته های این فصل برای مشخص شدن تیم های قهرمان و سقوط کرده، زودتر از بقیه از نتیجه دیگر تیم ها مطلع نباشد.

ناگفته نماند؛ بازی های هفته بیست و نهم و سی ام لیگ برتر از ساعت ۲۰ در روزهای سوم و هشتم خرداد برگزار می‌شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید