230544

افشاگری کارشناس فوتبال ایران درباره امتیاز‌های ویژه استقلال و پرسپولیس

دنیای معدن- کارشناس فوتبال ایران امتیاز‌های ویژه استقلال و پرسپولیس را برای قهرمانی در لیگ برتر تشریح کرد.

به گزارش دنیای معدن، محمدرضا مهدوی درباره پیروزی هفته گذشته پرسپولیس مقابل مس رفسنجان اظهار داشت: به پرسپولیس تبریک می‌گویم،‌ چرا که این هفته برد خیلی خوبی کسب کرد و توانست یکی از قوی‌ترین تیم‌های حال حاضر ایران را شکست بدهد. مس کادر فنی و بازیکنان خیلی خوبی دارد اما این پرسپولیس بود که توانست پیروز شود. پرسپولیس با این پیروزی قاطع توانست از بحران خارج شود، چند هفته‌ای بود که شرایط برای پرسپولیس سخت شده بود و فوتبالی که مدنظر یحیی گل‌محمدی بود، اجرا نمی‌شود اما الان نمایش خوب تیم در مقابل مس، نوید خوبی برای بازگشت به شرایط آرمانی داد.

وی درباره کم شدن اختلاف پرسپولیس با استقلال در صدر جدول عنوان کرد: در لیگ ما اتفاقات غیرمترقبه زیادی رخ می‌دهد که شرایط را غیر قابل پیش‌بینی می‌کند. تیم‌هایی بودند که در نیم فصل قهرمان شدند ولی در انتهای فصل اوضاع خرابی داشتند. همین که استقلال توانسته با همه اتفاقاتی که برایش رخ داده کم نوسان ظاهر شود و روندش را در صدر جدول حفظ کند، یک موفقیت بزرگ برای این تیم محسوب می‌شود. فاصله استقلال و پرسپولیس الان 3 امتیاز شده و رقابت خیلی نزدیک است. البته ای‌کاش سپاهان هم از کورس قهرمانی خارج نمی‌شد و رقابت جذاب‌تری را شاهد بودیم.

کارشناس فوتبال ایران در ادامه عنوان کذد: 10 هفته از لیگ برتر باقی مانده و مطمئناً اتفاقات جالبی رخ خواهد داد. پرسپولیس انگیزه خیلی خوب و در آن طرف استقلال شرایط بهتری را دارد و این دو امتیاز ویژه تیم‌ها برای قهرمانی است. درست است که استقلال نفراتی را از دست داده اما این تیم از لحاظ فنی به ثبات خوبی رسیده و تاکنون هیچ شکستی را تجربه نکرده است. این شرایط نوید یک دربی خوب را در پایان سال می‌دهد.

مهدوی یادآور شد: قطعا کسب نتایج مطلوب در هفته ‌های باقی مانده تیم‌های استقلال و پرسپولیس خیلی سخت است، چون بازی‌ها آنها مقابل همه تیم‌ها حکم فینال را دارد و همه تیم‌ها با انگیزه مقابل آنها ظاهر می‌شوند. در این بین پیروزی قاطع پرسپولیس مقابل مس که یکی از مدعیان فصل علامت خوبی برای این است که بتواند این روندش را تا پایان فصل ادامه دهد.

بازیکن پیشین پرسپولیس درباره دیدار پیش روی این تیم مقابل صنعت نفت یادآور شد: صنعت نفت، تیمی است که از ابتدای حضورش در تمام فصول لیگ‌ها، فوتبال خوبی را ارائه داده است. این تیم همان‌طور که در آبادان به برزیل معروف است، سعی می‌کند هیچوقت ضدفوتبال بازی نکند. الگو فوتبال آبادان، برزیل است و همیشه این تیم سعی می‌کنم زیبا بازی کند. هرچند که امسال خیلی از اتفاقاتی که منصوریان می‌خواست رقم بزند، در این تیم محقق نشده ولی طبیعتا پرسپولیس کار سختی در این بازی خواهد داشت.

 

دیدگاهتان را بنویسید