247297

جواد نکونام هر طور شده این بازیکن را می خواهد

دنیای معدن: ​سرمربی استقلال برای نیم فصل و مهلت نقل و انتقالات زمستانی طرح ویژه‌ای دارد.

به گزارش دنیای  معدن، وقتی بحث حضور بلانکو در استقلال جدی شد، جواد نکونام در مصاحبه‌ای اعلام کرد استقلال تحت نظر او یا دو بازیکن خارجی را به صورت همزمان جذب می‌کند یا اینکه اصلاً سراغ نفرات غیر ایرانی نمی‌رود و همه چیز را به نیم فصل موکول خواهد کرد ولی حالا شرایط عوض شده است. بلانکو در ایران حضور دارد و با توجه به اینکه می‌گویند قرارداد بسته عملاً باید او را جزو نفرات آبی پوشان پایتخت حساب کرد.

استقلالی‌ها می‌خواستند عمرو ورده مصری را هم جذب کنند اما حاشیه‌های عجیب و غریب این بازیکن موجب شد تا با اتخاذ تصمیمی درست از انجام چنین کاری صرف نظر نمایند. حالا نکته اینجاست که حرف نکونام در مورد بازیکنان خارجی به کجا می‌رسد؟ اینطور که مسئولان باشگاه استقلال می‌گویند، جواد نکونام هنوز هیچ اسمی بابت جانشینی ورده در اختیار آنها نگذاشته است و احتمال می‌دهند همه چیز به پایان نیم فصل اول موکول شود.

گویا باشگاه مشکلی برای جذب بازیکن خارجی ندارد ولی احتمالاً نکونام چنین فرصتی را برای نیم فصل خواهد گذاشت و علاوه بر آن در پایان دور رفت رقابت‌های لیگ برتر یک نفر دیگر از بازیکنان کنونی هم آزاد می‌شود تا استقلال بتواند دو مهره خارجی برای دوره برگشت به خدمت بگیرد چون نیم فصل دوم اهمیت به مراتب بیشتری دارد و علاوه بر آن پیکارهای جام حذفی هم به اوج خواهد رسید به همین خاطر جذب شدن بازیکنان خارجی با کیفیت می‌تواند کمک بیشتری به استقلال در مقایسه با شرایط کنونی کند.

دیدگاهتان را بنویسید