246560

پای هاشمی‌نسب به جنجال بازی دوستانه استقلال باز شد

دنیای معدن: هافبک سابق سپاهان می گوید جایی که مهدی هاشمی نسب حضور داشته باشد به خودش اجازه اعتراض نمی دهد.

به گزارش دنیای معدن، بازی دوستانه تیم های استقلال و داماش که بلافاصله بعد از دیدار هفته دوم آبی ها برابر ملوان که با برد این تیم همراه بود برگزار شد را تیم گیلانی با نتیجه دو، صفر به سود خودش رقم زد. با اینحال در پایان این بازی دوستانه برخی حواشی و اتفاقاتی رخ داد که سیامک فراهانی سرمربی تیم داماش درباره آن می گوید:" نه درگیری خاصی نبود. اعتراض به داوری بود که زود جمع شد."

او همچنین گفت:" یک بازی دوستانه با استقلال داشتیم. بچه های تیم ما اغلب جوان هستند در اواخر بازی یکسری اعتراضات به داوری پیش آمد. خب تیم ها در بدنسازی و تحت فشار و خسته هستند و این تنش ها برای ما فوتبالی ها طبیعی است."

سرمربی داماش در ادامه با ابراز احترام به نیمکت استقلال می گوید و موضوع اتفاقات دقایق پایانی بازی دوستانه گفت:" ببینید روی نیمکت استقلال آقا جواد(نکونام) و آقا مهدی هاشمی نسبت نشسته بودند که مثل برادر بزرگتر من هستند. جایی که مهدی هاشمی نسب باشد من به خودم اجازه نمی دهم اعتراضی بکنم."

او که تازگی هدایت تیم داماش را در لیگ دسته اول به عهده گرفته درباره شرایط این تیم گفت:" ما زمان زیادی را به خاطر مسائل مربوط به مالکیت باشگاه از دست دادیم. از چهارشنبه هفته گذشته شروع و سعی کردیم تیم را جمع کنیم. همینجا اعلام می کنم که تمام تلاشم را می کنم که در کمترین زمان ممکن تیمی در خورشان و شخصیت مردم رشت بسازیم."  

سیامک فراهانی که تجربه قهرمانی با سپاهان در لیگ برتر و در سومین دوره در کارنامه اش دارد در ادامه گفت:" به خاطر زمان کم بخشی از آماده سازی تیم ما در مسابقات انجام خواهد شد، در حال حاضر تنها با ۱۴-۱۵ بازیکن قرارداد داریم و امیدوارم بتوانیم با عبور از این چالش ها تیمی قدرتمند را در مسابقات این فصل داشته باشیم."

 

دیدگاهتان را بنویسید