238056

زلزله ساپینتو در ترکیب استقلال

دنیای معدن: آخرین دیدار تیم استقلال مقابل آلومینیوم اراک در چارچوب هفته بیست و هشتم فصل بیست و یکم با ترکیبی متفاوت نسبت به امروز برگزار شد.

به گزارش دنیای معدن، تیم استقلال در دور برگشت لیگ برتر بیست و یکم با ترکیب: سید حسین حسینی، ابوالفضل جلالی، عارف غلامی، رافائل سیلوا، سعید مهری، مهدی مهدی پور، جعفر سلمانی، کوین یامگا، امیرحسین حسین زاده و آرمان رمضانی به میدان رفت و در جریان برگزاری مسابقه نیز امیر ارسلان مطهری، سبحان خاقانی، وریا غفوری و رودی ژستد بازیکنانی بودند که به ترتیب به جای کوین یامگا، سعید مهری، صالح حردانی و آرمان رمضانی به ترکیب تیم استقلال اضافه شدند.

حالا و از آن جمع ۱۵ نفره که در اردیبهشت ماه سال جاری مقابل آلومینیوم اراک به میدان رفتند امروز چند بازیکن از جمع آبی پوشان جدا شده و تعدادی به دلیل مصدومیت قادر به همراهی استقلال نخواهد بود.

امیرحسین حسین زاده (بازیکن تیم شارلروا بلژیک)، وریا غفوری (بازیکن فولاد) و رودی ژستد در پایان فصل گذشته از آبی‌پوشان جدا شدند. همچنین آرمان رمضانی و سبحان خاقانی بازیکنانی هستند که این روزها به علت مصدومیت از تمرینات استقلال دور خواهند بود تا این تیم با پنج تغییر نسبت به آخرین بازی خود مقابل آلومینیوم اراک به مصاف این تیم برود.

شایان ذکر است؛ دیدار هفته دهم استقلال مقابل آلومینیوم روز جمعه ۲۹ مهرماه از ساعت ۱۷:۰۰ در استادیوم آزادی بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید