245478

تکلیف حضور سعید عزت‌اللهی در پرسپولیس روشن شد

دنیای معدن: سرنوشت میلاد سرلک برای فصل بعد، تفاوت معناداری با پیشبینی همه داشت تنها دقایقی پیش از شروع تمرین روز دوشنبه، میلاد سرلک با سراسیمگی ساختمان باشگاه پرسپولیس را ترک کرد و در حالی که هواداران مشتاق در محل، درخواست عکس یادگاری داشتند، این چهره کم سروصدا از میان آنها گذشت تا با خودروی شاسی بلند بی ام دبلیو، راهی استادیوم کاظمی شود.

به گزارش دنیای معدن، در این بین او تنها به یک سوال خبرنگار ما پاسخ داد و از پشت پنجره اشاره کرد که قراردادش با پرسپولیس یک ساله است. همه این اتفاقات در کسری از زمان رخ داد و سپس راننده سرلک گازش را گرفت تا جدیدترین تمدیدی پرسپولیس را به یحیی گل‌محمدی برساند.

میلاد سرلک که در سه فصل متوالی، متوسط بیش از 30 بازی برای پرسپولیس را ثبت کرد، در شرایطی پای قرارداد جدید با پرسپولیس را امضا کرد که یکی از کم سروصداترین بازیکنان این تیم در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان بود. او ترجیح داد به خارج از کشور برود و ریکاوری ذهنی کند و سپس با بازگشت به ایران، حضورش در پرسپولیس را استمرار بخشد.جالب اینکه وقتی سرلک از دبی به تهران بازگشت، یکی از نزدیکان او تاکید می‌کرد که او با پرسپولیس تمدید خواهد کرد اما سایر شواهد حکایت از اعزام به خدمت سربازی یا بازی در خارج از کشور داشتند.

با این حال تمدید قرارداد او یک نکته مهم نقل و انتقالاتی برای پرسپولیس داشت. حالا دیگر سرخپوشان پرونده انتقال سعید عزت‌اللهی را خواهند بست تا احتمالا این بازیکن برای حداقل یک فصل دیگر در خارج از کشور حضور داشته باشد؛ هرچند که او مشتریان دست به نقد و ثروتمند دیگری هم در ایران دارد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید