236649

علت امضا نشدن قرارداد پرسپولیس با کاوه رضایی چیست؟

دنیای معدن: با اینکه مذاکرات خوبی که بین باشگاه پرسپولیس و کاوه رضایی انجام شده اما یک موضوع باعث شده تا این قرارداد تا این لحظه امضاء نشود.

به گزارش دنیای معدن، با اتفاقاتی که در روز پایانی نقل و انتقالات به وجود آمد، باشگاه استقلال نتوانست نام ارسلان مطهری را از لیست خارج کند تا نام کاوه رضایی به لیست آبی‌پوشان اضافه شود. این مسأله باعث شد تا مشکلاتی در لیست استقلال به وجود بیاید و آنها در شرایط عجیبی قرار دارند.

با اتفاقات به وجود آمده باشگاه استقلال دیگر قادر نیست تا نیم‌فصل نام ارسلان مطهری را از لیست خارج کرده و به جای او کاوه رضایی یا هر بازیکن دیگری را به لیست اضافه کند.

از طرف دیگر باشگاه پرسپولیس برای تقویت خط حمله خود بی‌میل نیست تا کاوه رضایی را جذب کند. همانطور که هفته گذشته نوشته بودیم کاوه رضایی که در ذوب‌آهن شاگرد یحیی گل‌محمدی بود از جمله بازیکنانی است که مورد تأیید سرمربی پرسپولیس است و از طرف دیگر این دو نفر رابطه بسیار خوبی با یکدیگر دارند. سرمربی پرسپولیس پیش از این خواهان جذب کاوه رضایی شده بود اما این بازیکن که در لیگ بلژیک بازی می‌کرد به این تیم نیامد. این در حالی است که کاوه رضایی قبل از پیوستن به استقلال در سال‌های گذشته در آستانه پیوستن به پرسپولیس قرار داشت و حالا شاید شرایط به گونه‌ای پیش برود که این اتفاق با چند سال تأخیر رخ بدهد.

از آنجایی که کاوه رضایی متوجه شده به صورت قطعی نمی‌تواند به استقلال برود، بی‌میل نیست تا شانس بازی خود را در تیم دیگری بیازماید. این مهاجم که به امید حضور در جام‌جهانی 2022 قطر قصد بازگشت به فوتبال ایران را داشت در بن‌بست عجیبی گیر کرده که شاید باعث شود تا او یاغی جدید فوتبال ایران نام بگیرد.

مذاکرات بین باشگاه پرسپولیس و مدیر برنامه‌های این بازیکن در چند روز گذشته انجام شده و به نظر می‌رسد اگر اتفاق خاصی رخ ندهد رضایی به زودی پیراهن پرسپولیس را به تن کند. باشگاه پرسپولیس و نماینده کاوه رضایی بر سر مطالبات مالی به توافقات کلی رسیده‌اند اما در این بین موضوعی وجود دارد که باعث شده این قرارداد هنوز رسمی نشود. باشگاه پرسپولیس خواهان این شده که از مبلغ درخواستی کاوه رضایی بخشی از این پول به دلیل غیبت این بازیکن در چند بازی ابتدایی کسر شود که این موضوع و این درخواست محل بحث دو طرف برای امضای قرارداد رسمی است.

کاوه رضایی می‌داند که در صورت انتظار برای برگشتن به استقلال او نیم‌فصل اول و تیم ملی را با هم از دست خواهد داد. از طرف  دیگر باشگاه پرسپولیس که سه بازی اول خود را در لیگ انجام داده اعلام کرده که چند بازی ابتدایی که کاوه رضایی غایب است باید از مبلغ درخواستی او کسر شود. در صورتی که این مسائل برطرف شود احتمالاً کاوه رضایی خیلی زودتر از چیزی که انتظارش می‌رفت تبدیل به یاغی فوتبال ایران شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید