229701

ستاره پرسپولیس رفتنی می شود ؟

دنیای معدن- پیشنهاد خارجی بازیکن پرسپولیس مربوط به کدام تیم است؟

به گزارش دنیای معدن، مدیرعامل پرسپولیس چندی پیش اعلام کرد که سیامک نعمتی بازیکن ان تیم با پیشنهاد خارجی مواجه شده که با توجه به بندی که در قرارداد این بازیکن وجود دارد می‌تواند با پرداخت مبلغی به باشگاه از جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی جدا شود.

هر چند این موضوع با مخالفت کادرفنی پرسپولیس مواجه شد اما گفته می‌شود خود سیامک نعمتی هم علاقه ای به جدا شدن از جمع قرمزها نداشته است. اخبار رسیده به خبرنگار فوتبالی حاکی از آن است که پیشنهاد رسیده برای سیامک نعمتی از باشگاه شباب الاهلی دبی بوده که در حال حاضر مهدی قایدی و احمد نوراللهی در آنجا عضویت دارند.

سیامک نعمتی به همراه میلاد سرلک،حامد لک، سعید آقایی و علی شجاعی در پایان فصل بازیکن آزاد محسوب می شوند و باشگاه پرسپولیس تاکنون اقدامی برای تمدید قرارداد آنها انجام نداده است.

نعمتی که در حال حاضر مصدوم است، با توجه به اعلام رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس به دلیل عمل فتق به مدت یک ماه از میادین به دور خواهد بود . او حالا یک رقیب جدی و سرشناس یعنی رامین رضاییان دارد که قابلیت بازی در دو پست دفاع و هافبک راست را دارد و این موضوع کار نعمتی برای بازگشت به ترکیب اصلی تیمش را سخت خواهد کرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید