243168

خبر عجیب وحید قلیچ: امروز می‌روم به دیدار ساپینتو/ خیلی حرف‌ها با سرمربی استقلال دارم...

دنیای معدن: وحید قلیچ دروازه‌بان اسبق پرسپولیس پس از حمله کاربران پرسپولیسی تصمیم جدید و عجیبی گرفته است.

به گزارش دنیای معدن، دربی شماره ۱۰۰ با برتری پرسپولیس به پایان رسید. حواشی این بازی حساس همچنان ادامه دارد و استقلالی‌ها معتقد بودند در این بازی پنالتی آن‌ها توسط داور گرفته نشد. وحید قلیچ با انتشار پستی در اینستاگرام صحنه جنجالی دربی را با پنالتی رخ‌داده در بازی میلان و ناپولی در لیگ قهرمانان اروپا مقایسه کرد.

او نوشت: چند شب پیش در لیگ قهرمانان اروپا و در بازی میلان و ناپولی، این صحنه پنالتی گرفته شد. هیچ یک از کارشناس‌های ایتالیایی هم نگفتند زمان تکل زدن حالت دست طبیعی هست! (این‌جا ببینید)

در همین رابطه با وحید قلیچ تماس گرفتیم که به ما گفت: متأسفانه جامعه فوتبال ما طاقت و تحمل شنیدن حقیقت را ندارد. من واقعیت را گفتم و هنوز هم معتقدم پنالتی مسلم استقلال در دربی نادیده گرفته شد اما یک میلیون فحش خوردم!

وی ادامه داد: البته ایرادی ندارد این هواداران پرسپولیسی که به من فحاشی کردند وحید قلیچ را نمی‌شناسند. هواداران واقعی پرسپولیس همان طرفداران دهه ۶۰ بودند که مرد بودند و از پُشت گوشی و در اینتساگرام فحش نمی‌دادند! ایرادی هم ندارد و من همه این فحش‌ها را دایورت کردم. من همیشه حرف حق را زدم و باز هم خواهم زد.

وحید قلیچ در این گفت‌وگوی کوتاه در پایان خبر عجیبی هم به خبرورزشی داد و عنوان کرد: قرار است فردا (پنج‌شنبه) سر تمرین استقلال بروم و با ساپینتو سرمربی پرتغالی ملاقات کنم. خیلی از این مرد خوشم می‌آید چون هم کنار زمین با تعصب و پرجنب‌وجوش است و هم این‌که هموطن اوزِبیو افسانه‌ای پلنگ سیاه و اسبق تیم ملی پرتغال است. فردا خیلی حرف‌ها با ساپینتو دارم که بزنم!

 

دیدگاهتان را بنویسید