244872

تماس نکونام با یک پرسپولیسی برای جانشینی یامگا

دنیای معدن: سرمربی جدید استقلال خواهان حضور مدافع سابق پرسپولیس شده است

به گزارش دنیای معدن، بعد از انتخاب جواد نکونام به عنوان سرمربی جدید استقلال گمانه زنی در خصوص لیست خرید او برای تیم جدیدش به اوج خودش رسیده است. هرچند نکونام به صورت کتبی لیستی به باشگاه استقلال نداده ولی خودش با گزینه های مدنظرش برای آمدن به استقلال مذاکرات ابتدایی را انجام داده است. جواد طی روزهای گذشته با چندین بازیکن لیگ برتری به صورت تلفنی حرف زده تا نظر آن ها را در خصوص پیوستن به استقلال جویا شود.

نکونام در لیستش نام چند بازیکن سابق پرسپولیس را قرار داده تا با خودش آن ها را به استقلال بیاورد. اتفاقی که اگر رخ دهد، شاهد یاغی های جدیدی در این فصل خواهیم و ممکن است چند نقل و انتقال جنجالی را هم در پیش داشته باشیم. یکی از بازیکنانی که نکونام برای پیوستن به استقلال با او صحبت کرده، مهدی شیری مدافع سابق پرسپولیس و فولاد است. شیری که چند سال در پرسپولیس بازی کرد و به همراه این تیم جام های مختلفی را هم گرفت، بعد از جدایی از پرسپولیس راهی فولاد شد تا شاگرد نکونام شود. جواد علاقه خاصی به سبک بازی شیری دارد و او را به عنوان یک مدافع راست مطمئن قبول دارد.

شیری هم اکنون در اهواز حضور دارد تا وسایلش را به تهران بیاورد و خانه اش را تحویل دهد. شیری بعد از پایان فصل قراردادش با فولاد به پایان رسیده و هم اکنون بازیکن آزاد است. اینکه به خاطر سبقه پرسپولیسی بودنش حاضر به پذیرش پیشنهاد باشگاه استقلال شود یا خیر، مشخص نیست. با این حال بعد از بازگشت شیری از اهواز، احتمال دارد مذاکره جدی بین طرفین هم انجام شود.

یامگا که عملکرد خوبی در دو فصل اخیر داشته و مدافع راست اصلی استقلال به حساب می آید، با این باشگاه قرارداد دارد. با این حال طی روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر جدایی او از جمع آبی ها و حضور در تیم آپوئل قبرس که هدایتش را ریکاردو ساپینتو برعهده دارد،به گوش رسید.

حال باید دید سرانجام تکلیف یامگا چه خواهد شد و آیا مدافع سابق پرسپولیس برای فصل جدید استقلالی می شود یا خیر؟

 

دیدگاهتان را بنویسید