244079

​قهرمانی پرسپولیس را تبریک می‌گویم/ ساپینتو ۱۰ قهرمانی هم بیاورد ارزش ندارد

دنیای معدن: رضا رجبی ستاره سابق استقلال در مورد شرایط لیگ و بازی پیش روی آبی‌ها در جام حذفی با اعتمادآنلاین گفت‌وگو کرده است.

به گزارش دنیای معدن، در روزهایی که کمتر شاهد رعایت اخلاق ورزش در فوتبال کشورمان‌ بودیم و تیم‌های پرطرفدار علیه یکدیگر بیانیه‌های آتشین صادر می‌کردند با اتمام بازی‌های لیگ برتر، جو کمی مساعدتر از گذشته به نظر می‌رسد. از حضور یحیی‌ گل‌محمدی و درویش بر مزار حجازی و پورحیدری تا حالا که رضا رجبی یکی ‌از ‌پیشکسوتان استقلال‌ در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین قهرمانی رقیب را تبریک می‌گوید.

اینها اتفاق‌های قشنگی است که انتظار داریم هر روز بیشتر از قبل شاهدشان باشیم. در این وضعیت امیدواریم این جو آرام و دوستانه در فینال احتمالی حذفی بین دو تیم سرخابی هم برقرار باشد، هرچند بعید است!

ابتدا از رضا رجبی در خصوص وضعیت لیگ و کیفیت آن پرسیدیم که رجبی در پاسخ به اعتمادآنلاین اظهار داشت: من تمام بازی‌ها را برای خودم آنالیز کردم و اگر بخواهیم درباره لیگ صحبت کنیم باید ساعت‌ها وقت بگذاریم اما آنچه ظاهر قضیه بود، آمدند مقداری به لیگ هیجان دادند و گفتند سه‌تا تیم بالا به یکدیگر نزدیک هستند یا رقابت در پایین جدول فشرده است اما در کل شما ببینید ۱۰، ۱۲ تیم لیگ را تحت‌الشعاع قرار داده بودند و لیگی که آقای گلش به زور ۱۲، ۱۳ گل می‌زند لیگ پویایی نیست.

او افزود: ضمن اینکه حواشی و درگیری زیاد بود و باید گفت هر سال دریغ از پارسال! حواشی بر متن حاکم است. آنچنان به لحاظ فنی و اینکه رو به رشد باشد و این لیگ بخواهد به فوتبال ما کمک کند مساعد ندیدمش و نسبت به هزینه‌ها خروجی نداشتیم.

 پیشکسوت استقلال در خصوص قهرمانی پرسپولیس و اینکه آیا قرمزها لایق قهرمانی بودند توضیح داد: من دوست ندارم زشتی‌های فوتبال را بگویم. هر تیمی که قهرمان می‌شود پتانسیلش را داشته که قهرمان شده است. حالا پتانسیل آن می‌تواند دولتی یا حمایت‌های مالی باشد یا هرچیز دیگری و من فقط می‌توانم به پرسپولیسی‌ها، آقای درویش و آقای گل‌محمدی و هواداران پرسپولیس تبریک بگویم. پرسپولیسی‌ها هواداران زیادی دارند. این درست که رقیب ما استقلالی‌ها هستند اما در گذشته این رقابت با رفاقت همراه بود، حالا کمتر شده است.

رجبی درباره احتمال رویایی پرسپولیس و استقلال در فینال جام حذفی به اعتمادآنلاین گفت: در این دیدار تیم‌ها باید کمتر اشتباه کنند و روحی و روانی مسلط باشند. به نظرم اگر ساپینتو در لیگ هم مقابل پرسپولیس آرامش داشت شاید داستان فرق می‌کرد. البته شاید این دو تیم به فینال نرسند اما اگر این اتفاق رخ دهد، برای استقلال حیثیتی می‌شود و می‌تواند یک جام بگیرد‌.

او مدافع وسط سابق استقلال، گولسیانی و داسیلوا دو مدافع وسط پرسپولیس و استقلال را بهترین بازیکنان این فصل لیگ دانست و در پایان درباره وضعیت نیمکت استقلال در فصل بعد گفت: ۱۲ سال پیش در برنامه نود گفتم الان هم به شما می‌گویم، مشکل فوتبال ما فرهنگی و اخلاقی است وگرنه از نظر فنی پتانسیل زیادی وجود دارد. روی نیمکت استقلال افرادی مثل پورحیدری و حجازی و رایکوف و... نشسته‌اند، من  نمی‌پذیرم! ساپینتو اگر ۱۰ قهرمانی هم بیاورد با این رفتارهایش که شأن باشگاه  را پایین بیاورد من نمی‌پسندم. هر کی نظری دارد این هم نظر من است، به هیچ وجه ماندنش به‌صلاح نیست. با این نفرات کار خاصی نکرد. علت رفتارهای ساپینتو را می‌دانم اما اینجا نمی‌توانم بگویم!

 

دیدگاهتان را بنویسید