244133

حرکات عجیب این استقلالی روی اعصاب سرخ ها

دنیای معدن: آندره‌آ استراماچونی که به استخدام شبکه DAZN درآمده، می‌داند که برای بیشتر دیده شدن، نیاز دارد کمی جنجال به پا کند و این کار را در برنامه‌ای در مورد دیدار رم - سویا انجام داد.

به گزارش دنیای معدن، آندره‌آ استراماچونی، سرمربی سابق استقلال، که در جام جهانی به عنوان کارشناس تلویزیونی توانست توجهات زیادی را جلب کند، پس آن رقابت‌ها به استخدام شبکه DAZN درآمد و حالا کاملا در نقش یک کارشناس جنجالی فرو رفته است؛ به طوری حرکت عجیبش در کارشناسی دیدار سویا - رم در فینال لیگ اروپا که هفته آینده برگزار می‌شود، خشم هواداران رم را به همراه داشته است.

استراماچونی خود زمانی هدایت تیم جوانان رم را برعهده داشت، اما خود را یک اینتری می‌داند؛ به همین دلیل وقتی در این برنامه صحبت از کیفیت تیم سویا و بازی خوب بازیکنان این تیم بود، او دستش را به شکلی درآورد که در ایتالیایی برای چشم نخوردن انجام می‌شود.

در واقع او در حالی که می‌دانست دوربین‌های این برنامه تلویزیونی کاملا حرکاتش را ضبط می‌کنند، با این حرکت دست برای تیم اسپانیایی آرزوی موفقیت کرد و این به یک جنجال بزرگ تبدیل شد؛ به طوری که طرفداران رم با انتشار عکس او در شبکه‌های اجتماعی، حسابی از خجالت او درآمدند.

رم که سال گذشته در جام کنفرانس به قهرمانی رسید، امسال به فینال لیگ اروپا راه پیدا کرد و چهارشنبه شب پیش رو در بوداپست مقابل سویا قرار می‌گیرد؛ تیمی که به دلیل قهرمانی‌های پیاپی در لیگ اروپا در دو دهه گذشته، به عنوان متخصص این رقابت‌ها شناخته می‌شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید