243739

عصبانیت استقلالی ها از محمد حسین میثاقی| فوتبال برتر حاشیه ساز شد

دنیای معدن: صحبتهای محمد حسین میثاقی در شبکه های اجتماعی بازتاب فراوانی داشته است.

به گزارش دنیای معدن، صحبت های محمدحسین میثاقی، مجری برنامه فوتبال برتر پس از بازی پرسپولیس و گل گهر زیاد وایرال شده است و تا همین امروز هم کانالهای هواداری استقلال، صحبتهای او را پخش کرده اند و البته به تفسیر آن هم پرداخته اند.

 هفته بیست و نهم لیگ برتر حواشی مختلفی را در پی داشت، بیشترین حواشی این هفته از رقابتهای لیگ برتر مربوط به محسن فروزان بود که عملکردش در بازی مقابل پرسپولیس باعث ایجاد شائبه و شایعه احتمال تبانی و شرط بندی او در فضای مجازی شد. این اتفاق درباره رشید مظاهری دروازه بان پیکان هم افتاد و چون او 5 گل از سپاهان خورده بود، درباره او هم چنین حرف و حدیثهایی مطرح شد.

واکنش محمد حسین میثاقی مجری برنامه فوتبال برتر هم درباره این دو اتفاق و مخصوصا ماجرای محسن فروزان این روی آنتن زنده به نوعی برخلاف ماجرای گفت و گوی با مدافع هوادار بود که حتی او را روی آنتن هم آورد و به نوعی را هم در پی داشت.

محمد حسین میثاقی در واکنش به اینکه گفته می شود فروزان و مظاهری مشکوک کار کرده اند گفت: "کسی که در مورد تبانی و اینکه تیمی به تیم دیگر راه می دهد صحبت می کند فوتبالی نیست. مربی اگر یک امتیاز هم بالاتر داشته باشد قدرت چانه زنی‌اش بالا می رود، بازیکن می خواهد عملکردش بهتر باشد تا به تیم بهتری برود و یا با مبلغ بالاتری او را بگیرند. مطمئن باشید که تیم ها تا هفته پایانی با شرافت بازی خواهند کرد."

همین صحبت ها کافی بود تا موجی از انتقادات از محمد حسین میثاقی به راه بیفتد، دلیل انتقادات از میثاقی مربوط می شود به برنامه بیست و هشتم فروردین فوتبال برتر که میثاقی در رابطه با شایعات درباره بازی پرگل استقلال و هوادار و اتهامات تبانی به مهدی عبدی بازیکن هوادار، این بازیکن را روی خط فوتبال برتر آورد و عملکرد این بازیکن را بررسی کرد و حتی به نوعی از عملکرد این بازیکن انتقاد هم کرد. همین باعث شده تا این روزها این برنامه و میثاقی مورد انتقاد قرار بگیرند و منتقدان معتقد باشند بر اساس صحبت های خود این مجری، میثاقی غیر فوتبالی به فوتبال نگاه می کند.

البته ممکن است در برنامه دوشنبه شب، میثاقی برای اینکه متهم به جانبداری و تقابل با استقلال نشود، فروزان یا مظاهری را هم روی آنتن بیاورد و تلفنی با آنها صحبت کند.

در کل بهتر بود میثاقی به ماجرای بازیکن هوادار هم ورود نمی کرد، چرا که وقتی سند و مدرکی درباره تبانی بازیکن هوادار با استقلالی ها و یا دروازه بان گل گهر با پرسپولیسی ها و دروازه بان پیکان با سپاهانی ها وجود ندارد، ورود به این مباحث فقط سطح برنامه و اجرا را به کف کانالهای و پیج های هواداری اینستاگرامی و تلگرامی می رساند!

 

دیدگاهتان را بنویسید