243706

واکنش ستاره سرخ ها به احتمال استقلالی شدنش

دنیای معدن: محمد حسینی می‌گوید که دیدار مقابل استقلال هیجان دور رفت را برای او ندارد.

به گزارش دنیای معدن، سیدمحمد حسینی در جریان پیروزی مقابل نساجی عملکرد خوبی را برای تیمش ارائه کرد تا شاگردان خمس با کلین‌شیت به استقبال دیدار با استقلال بروند. دیدار با استقلال از این جهت برای حسینی مسابقه ویژه محسوب می‌شود که او در ابتدای فصل به استقلال پیوست و سپس ظرفیت لیست آبی‌ها، او به همراه کاوه رضایی به تراکتور پیوست.

 

البته حسینی سرنوشتی متفاوت با کاوه داشت و با تعهد و نمایش خوب در تبریز، به چهره محبوب سکوهای تی‌تی تبدیل شد. مدافع پیشین استقلال حالا در گفتگویی متفاوت با خبرنگار ما به سوالات پاسخ داده است:

 

* در مورد بازی صحبت کن و بردی که به دست آوردید. 
بازی خیلی خوب بود و خیلی موقعیت داشتیم و به نظرم می‌توانستیم با تفاضل گل بالاتر هم بازی را ببریم اما فکر کنم روز خوب گلر آنها بود و امیدوارم همیشه هم اینطوری گلری کند. ته ماجرا هم اینکه خداراشکر بازی را بردیم و یک گل خیلی خوب به حریف زدیم که جا دارد به محمد قنبری بابت این گل تبریک بگویم.

 

* دروازه را هم بسته نگه داشتید.
کلین‌شیت را به شدت دوست دارم و خیلی هم خوشحالم که این بازی کلین‌شیت کردیم. بعضی جاها یک ناراحتی پیش آمده که خط دفاعی خیلی گل خورده دارد اما من باید بگویم که ببینید تیم ما در تعداد کلین‌شیت تفاوت خاصی با تیمهای مدعی ندارد. ما در بعضی بازیها گلهای بدی خوردیم تا آمار گل خورده ما بیشتر باشد. به نظر من کل تیم ما از نظر دفاعی عملکرد خوبی داشتند.

 

* طوفان عجیبی هم در یادگار شد که ما نگران شما و هواداران بودیم.
من حقیقتا خیلی از صحنه این طوفان ترسیدم. اصلا انتظارش را نداشتم و فکر کردم شاید بازی تایم بیشتری بخوابد. اما شاید یک خیریت داشت و من حس کردم بد هم نشد.

 

* یادش بخیر آخرین بار کلمه خیریت را مهدی طارمی گفته بود.
بگذار یک چیزی تعریف کنم. من زمانی که فجرسپاسی بودم، داشتیم صعود می‌کردیم لیگ برتر و با آلومینیوم اراک بازی داشتیم. ما در تایمی که مشغول حمله بودیم، در هوای آفتابی شیراز باران عجیبی گرفت. خدا شاهد است من آن لحظه راز و نیاز کردم و گفتم خدایا الان وقتش نبود! یکهو در همان تایم مسعود ریگی یک شوت زد جلوی گلر خورد زمین و رفت در سه جاف. همانجا خدا به من حالی کرد که خیریت را داشتی؟ این بازی هم از دیدگاه من خیریت داشت.

 

* گلی که زدید هم مثل گل مسی به علیرضا حقیقی بود.
من کلیپش را دیدم، خیلی گل خوبی بود و من به محمد قنبری تبریک می‌گویم. همه تیم فوق‌العاده کار می‌کند. محمد قنبری هم تیر خلاص را زد و واقعا برایش خوشحال شدم.

 

* علیرضا حقیقی با محمد نصرتی درگیر شد؟
من نفهمیدم اما دیدم یک دست اعتراضی به آقای خمس و کادرفنی ما نشان داد. اما واقعیت متوجه نشدم ماجرا چیست.

 

* بازی بعدی هم با استقلال است که شاید برای تو خاص باشم.
من دیگر حرارتی روی بازی با استقلال ندارم. بازی رفت شاید برایم مهمتر بود و خداراشکر ۲-۰ بردیم و الان واقعا هیچ حرارتی روی این بازی ندارم. نتیجه بازی به عنوان یک بازیکن تیم تراکتور برایم اهمیت دارد و امیدوارم روز پنج شنبه با یک برد به تعطیلات برویم.

 

* گفتی تعطیلات، برنامه ساحل هاوایی و جزایر قناری است؟
نه نه! این شاید اغراق است و سوال هاوایی نمی‌رویم. ما دوست داریم برگردیم پیش خانواده و زادگاه پدری را ببینیم. شاید یک سفر حداکثر کیش برویم و واقعیت الان شرایط طوری نیست که خارج برویم.

 

* اما پاکو خمس می‌رود اسپانیا، نمی‌خواهی یک پیراهن رئال یا بارسا برایت بیاورد؟
راستش سوغاتی از او نخواستم اما من طرفدار یونایتدم و پیراهن رئال مادرید و بارسلونا را نمی‌خواهم. اگر کسی پیراهن منچستریونایتد را برایم بیاورد، ممنونش خواهم شد.

 

* گفتی یونایتد. تیمتان هم امروز برد خوبی آورد.
بله خداراشکر برد خوبی آوردیم و امیدوارم سهمیه را بگیریم تا فصل بعد با خرید بازیکنان بهتر، در چمپیونزلیگ یک کاری بتوانیم بکنیم.

 

* خدایی یک جوری گفتی «بخریم» که خود مگوایر هم اینطور نمی‌گوید!
من دوست ندارم کسی را بجوام اما دوست دارم هری مگوایر از منچستریونایتد برود. واقعا بازیکن ضعیفی است و شایستگی بازی در منچستریونایتد را ندارد.

 

* برود که چه کسایی جایش بیاید؟
چون هنوز هم مشغول فوتبال است، تیاگو سیلوا را خیلی دوست دارم. یکی هم کولیبالی را خیلی دوست دارم که فکر کنم او هم رفت چلسی. من خیلی پیگیرشان بودم که بیایند منچستریونایتد اما خب نشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید