243659

ترکیب احتمالی پرسپولیس در آستانه قهرمانی

دنیای معدن: پرسپولیس در سومین تقابل فصل برابر گل‌گهر سیرجان چشم به یکی از حساس‌ترین سه‌امتیازهای فصل دوخته است.

به گزارش دنیای معدن: بعد از پیروزی در بازی رفت و در شرایطی که حریف موقعیت گلزنی در دقایق ابتدایی و از نقطه پنالتی را از دست داده بود، سرخ‌ها در استادیوم آزادی و در جام حذفی نیز از حریف عبور کردند و اکنون سومین تقابل برابر آن‌ها را پیش‌رو دارند.

سرمربی سرخ‌ها بعد از پایان محرومیت میلاد سرلک، اکنون شماره ۱۰ خود را در اختیار دارد و پیش‌بینی می‌شود اصلی‌ترین تغییر هم مربوط به پست شماره شش و بازگشت هافبک دفاعی آن‌ها باشد. با این حال همچنان چالش خطر محرومیت ۱۰ بازیکن دیگر یحیی گل‌محمدی را تهدید می‌کند و باید دید او به سلامت از این جدال عبور خواهد کرد تا مهیای بازی پایانی و برابر نساجی شود؟

کارنامه، کارشناسی خودرو در محل،اعزام فوری در نیم ساعت

ترکیب احتمالی پرسپولیس

علیرضا بیرانوند

گئورگی گولسیانی

علی نعمتی

دانیال اسماعیلی فر

میلاد سرلک

مهدی ترابی

سروش رفیعی

سعید صادقی

وحید امیری

عیسی آل کثیر

در ترکیب پرسپولیس دو تغییر احتمالی قابل پیش‌بینی خواهد بود و باید منتظر بازگشت گئورگی گولسیانی مدافع گرجستانی این تیم بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت و همچنین میلاد سرلک در پایان محرومیت بود.

بیرانوند با چهارده کلین شیت اکنون دو دیدار پیش رو دارد و در رقابتی نزدیک با حسین پورحمیدی امیدوار است دروازه‌اش را در این بازی بسته نگه داشته و شانس صدرنشینی و بی‌رقیبی را برای خود افزایش دهد.

خط دفاعی پرسپولیس نیز با بازگشت گولسیانی که در دیدار قبلی نیز در دقایق پایانی به کار گرفته شد، با این مدافع گرجستانی و پورعلی گنجی در قلب دفاعی و علی نعمتی در سمت چپ و دانیال اسماعیلی فر در سمت راست برابر حریف حاضر خواهند بود.

بازگشت میلاد سرلک به پست هافبک دفاعی و حضور مهدی ترابی، سروش رفیعی و سعید صادقی به عنوان مثلث خط میانی سرخ‌ها دیگر احتمال ترکیب پرسپولیس برابر گل‌گهر سیرجان خواهد بود و خط میانی یحیی گل‌محمدی که این روز‌ها در اوج آمادگی قرار دارد، به دنبال این خواهند بود تا بار دیگر سد دفاعی حریفان را شکسته و برد‌های سریالی این تیم را تداوم بخشند.

وحید امیری و عیسی آل کثیر نیز زوج خط هجومی پرسپولیس خواهند بود. با این حال امیری به عنوان کاپیتان سرخ‌ها یک خط عقب‌تر و با دوندگی و بازی‌سازی خود به دنبال گلسازی و عبور از مدافعان حریف خواهد بود و شرایط را برای عیسی آل کثیر فرصت طلب و دیگر بازیکنان تیمش فراهم خواهد کرد.

آل کثیر که آخرین گل پرسپولیس برابر گل‌گهر سیرجان را به ثمر رسانده، اکنون چشم به تکرار این موفقیت دارد و نشان داده که تکرار گلزنی‌ها را به خوبی بلد است.

پرسپولیس فردا از ساعت ۱۸ در استادیوم آزادی به مصاف گل‌گهر خواهد رفت و امیدوار است با کسب نتیجه در این جدال و در روزی که هواداران خود را بار دیگر همراه می‌بیند، یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک شود. نظرتان درباره لیست پرسپولیس و ترکیب این تیم مقابل گل‌گهر چیست؟|ورزش سه

 

دیدگاهتان را بنویسید