241711

بررسی برد پرسپولیس مقابل سپاهان در جام حذفی/ حربه گل‌محمدی چه بود

دنیای معدن: حمید درخشان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به صعود پرسپولیس به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی با کسب پیروزی ۴ بر ۲ مقابل سپاهان گفت: از همان ابتدا مشخص بود هر دو تیم برای بازه‌های زمانی مشخص برنامه‌ای تعریف شده دارند. با این حال گل زودهنگامی که پرسپولیس به ثمر رساند شرایط بازی را تغییر داد و سپاهان را تحت فشار گذاشت.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس شناخت کامل کادر فنی این تیم از نقاط ضعف و قوت سپاهان را در نتیجه بازی تأثیر گذار دانست و افزود: پرسپولیس به طور کامل از شیوه بازی تدافعی و تهاجمی سپاهان اطلاع داشت. همین امر هم باعث شد تا با فشاری که مهاجمان این تیم در داخل محوطه جریمه حریف می‌آوردند باعث اشتباه مدافعان سپاهان شوند.

درخشان از تأثیر دو خطای پنالتی سیاوش یزدانی مدافع سپاهان گفت و اظهار داشت: اشتباه او در محاسباتش برای دفع توپ باعث شد تا دو خطای واضح بدهد. اخراج یزدانی هم دیگر کار را تمام کرد تا پرسپولیس با وجود خستگی بتواند نتیجه ۴ بر ۲ را حفظ کند و به مرحله بعد صعود کند.

او درباره گلزنی عیسی آل کثیر و نقش آفرینی پری را در گل چهارم یادآور شد: مهاجمان پرسپولیس رفته رفته کم اشتباه تر می‌شوند و بیشتر قدر موقعیت را می‌دانند. همین امر کمک کرد تا از موقعیت‌های گلزنی بهترین استفاده را بکنند. حق آنها زدن گل بود تا این گونه خیال هواداران خود را در ادامه بازی‌ها هم راحت کنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید