243072

این‌بار گل‌محمدی ناراحت شد!/ حرکت جنجالی بیرانوند بعد از دربی

دنیای معدن: پرسپولیس با گل عیسی آل کثیر دربی را برد تا در هفته‌های پایانی امیدوارتر از استقلال برای کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر شود.

به گزارش دنیای معدن، یحیی گل محمدی و شاگردانش در پایان دربی شادمان بودند و تلاش می‌کردند این شادمانی را با تماشاگران تقسیم کنند اما دیدن یک صحنه از علیرضا بیرانوند موجب ناراحتی یحیی گل‌محمدی شد. جایی که علیرضا بیرانوند خطاب به تماشاگران تیم پرسپولیس می‌گوید سر تیم استقلال را بریدیم. او این کار را با اشاره دست انجام داد. شادی‌ای که ناراحتی تماشاگران استقلال را به همراه داشت و موجب حمله شدید به این دروازه‌بان در فضای مجازی شده است.

شادی علیرضا بیرانوند در استادیوم نقش جهان هم با حاشیه‌هایی همراه بود تا جایی که پیام نیازمند در بازی دو تیم در استادیوم آزادی تهران حرکت علیرضا بیرانوند را تلافی کرد و همان شادی را انجام داد که علیرضا بیرانوند در اصفهان انجام داده بود.

چند روز پیش در استادیوم آزادی این ریکاردو ساپینتو بود که ناراحت شده بود. بعد از این‌که مهدی قایدی ضربه پنالتی را به سیدحسین حسینی داد تا زننده گل ششم باشد. بعد از این اتفاق ریکاردو ساپینتو به‌قدری ناراحت شد که بلافاصله بعد از سوت پایان بازی به سمت ساکت الهامی رفت تا از او دلجویی کند و خطاب به همتای خود در تیم رقیب گفت: تصمیم سیدحسین حسینی برای زدن ضربه پنالتی انتخاب او نبوده است.

یحیی گل‌محمدی بر این عقیده است بازیکنان تیم او نباید به‌گونه‌ای شادی کنند که تماشاگران و بازیکنان تیم حریف آزرده‌خاطر شوند.

 

دیدگاهتان را بنویسید