233403

واکنش وحید قلیچ به قهرمانی استقلال

دنیای معدن- پیشکسوت پرسپولیس در مورد قهرمانی استقلال در لیگ برتر صحبت کرد.

به گزارش دنیای معدن -  پیشکسوت پرسپولیس در مورد قهرمانی استقلال در لیگ برتر صحبت کرد.

وحید قلیچ در خصوص دیدار روز گذشته پرسپولیس مقابل سپاهان اظهار داشت: من در مورد این بازی چه می‌توانم بگویم؟ واقعاً حرفی برای گفتن باقی می‌ماند؟ من هیچ بار فنی از پرسپولیس ندیدم و با این شیوه بازی واقعاً حالم به هم خورد و برای خودم متاسفم که تا دقیقه آخر این بازی را نگاه کردم. درست است که سپاهان تیم خوبی است و برای این تیم و سرمربی‌اش احترام قائلم ولی پرسپولیس باید مقابل چنین تیمی انقدر ‌بی‌چاره باشد و در زمین اسیر تاکتیک‌های حریف شود؟

وی افزود: از گل محمدی و فنایی و سایر اعضای کادرفنی می‌پرسم که چه کردید با این پرسپولیس؟ چه به روز آن تیم برانکو آوردید؟ باید دو فصل می‌گذشت تا عیارتان مشخص شود و معلوم شود چیزی در چنته ندارید؟ آقای گل محمدی که یاد گرفته بودی هر هفته قهر کنی، الان وقت قهر کردن است و بهتر است برای همیشه قهر کنی و بروی. بهتر است بقچه‌ات را جمع کنی و با یک خداحافظی خوشحال‌مان کنی.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد اینکه چه کسی باید برای بهبود اوضاع این تیم بیاید گفت: بحث رفتن یک نفر و آمدن یک نفر دیگر نیست. این سیستم و باشگاه باید از ریشه تغییر کند. از هیات مدیره گرفته تا پایین ترین عضو کادرفنی باید بروند و یک سیستم جدیدی وارد باشگاه شود شاید هوای تازه‌ای تزریق شده و اوضاع تیم بهبود پیدا کند. هر چند امیدی ندارم با این شرایط مربی ایرانی بتواند کاری انجام دهد. اقلاً یک مربی خارجی بیاید که رفیق بازی نکند و نگوید فلانی چون رفیقم است باید مربی گلرها شود و افراد کاربلد را به کار بگیرد.

قلیچ در مورد قهرمانی استقلال در لیگ برتر اظهار داشت: من این حرف را می‌زنم و می‌دانم خیلی ها خوششان نمی‌آید و به من فحش می‌دهند ولی باید حقیقت را گفت. استقلال تا اینجا بدون شکست جلو آمده و شایسته قهرمانی است و باید به آنها تبریک گفت. مگر خودمان نمی‌گفتیم چرا زحمات پرسپولیس را زیر سوال می‌برند و قهرمانی های تیم را حاصل موارد غیر فنی می‌دانند؟ خب چرا خودمان این رفتار را تکرار کنیم؟ استقلال تیم شایسته ای بود و به آنها تبریک می‌گویم.

وی در پایان گفت: امیدوارم این سه هفته هم به خیر بگذرد و اعضای کادرفنی کلاهشان را محکم پچسبند که همین دومی را هم از دست ندهند. با این وضعیتی که من می‌بینم احتمالاً دومی را هم می‌دهیم و به رتبه پایین تر خواهیم رسید.

 

دیدگاهتان را بنویسید