243046

فرشاد پیوس اینگونه برای استقلالی ها کری خواند

دنیای معدن: فرشاد پیوس اسطوره پرسپولیس مدعی است هواداران چشم‌انتظار یکی از تماشایی‌ترین دربی‌ها چند سال اخیر خواهند بود.

به گزارش دنیای معدن، پرسپولیس در دیداری حساس مقابل استقلال قرار گرفت. از دست رفتن امتیاز می‌تواند به منزله پایان رویای این تیم برای دومین فصل پیاپی در مسیر دستیابی به قهرمانی باشد. فرشاد پیوس مهاجم اسبق و اسطوره پرسپولیسی‌ها در خصوص این بازی گفت: من هم قطعا بی‌صبرانه منتظر این بازی هستم. تیم کاملا شرایط و روند خوبی را طی بازی‌های اخیر طی کرده است. یک روحیه و شادابی خاص بین بازیکنان طی این بازی‌ها دیده شد که همه را امیدوار کرده تا طی بازی‌های آتی نیز مسیر خود را با قدرت ادامه دهند.

وی ادامه داد: دربی همیشه یک بازی حساس بوده و امسال اما شرایط جدول و آمادگی دو تیم آن را خاص کرده است. این بهترین فرصت برای هر دو تیم است تا همچنان کورس را با سپاهان ادامه دهند و تساوی می‌تواند کار را در این مقطع از فصل تمام کند. سه بازی دیگر باقی می‌ماند و باید قبول کرد اختلاف امتیازی می‌تواند شرایط را سخت و تا حد زیادی غیرممکن کند. پس طبیعی است که هر دو تیم به دنبال سه امتیاز این بازی باشند.

مهاجم اسبق پرسپولیس درباره شانس این تیم برای پیروزی در دربی گفت: درست است که هر دو تیم به دنبال برد در این بازی هستند اما قطعا این بازی پلی‌استیشن نخواهد بود که نمایشی بی‌محابا و انتحاری را شاهد باشیم. دربی همچنان بازی موقعیت‌ها و استفاده بهتر از آنهاست. استرس بازی برای باتجربه‌ترین بازیکن هم وجود دارد و به نظرم بازیکنی که کمتر تجربه باز در این بازی را دارد تا حد بیشتری بدون استرس کار را دنبال می‌کند. من احساس می‌کنم بازی کم گلی را شاهد خواهیم بود و هر دو تیم سعی خواهند کرد در بهترین موقعیت بازی به دنبال هدف باشند.

وی درباره برتری ۶ گله استقلال در بازی قبلی و کری آنها پیش از دربی گفت: بازی قبلی با حریف دیگری بوده است. این بازی صفر - صفر شروع می‌شود و هر بازیکنی بهترین عملکرد را داشته باشد ستاره تیمش خواهد شد. هر دو تیم ستاره‌های تاثیری در اختیار دارند که قطعا کار را سخت و البته جذاب خواهند کرد. حیف شد که تماشاگر زیادی در این بازی حاضر نیست و قطعا حضور آنها می‌توانست جذابیت و هیجان بیشتری به این بازی بدهد. اما سرنوشت لیگ نیز به نظرم تاثیر زیادی در نمایش دو تیم خواهد داشت تا یک بازی فوق‌العاده را شاهد باشیم.

پیوس که سابقه گلزنی در دربی را دارد، درباره اینکه شانس کدام مهاجم پرسپولیس را در این دربی بیشتر می‌داند گفت: مهاجمان فوق‌العاده خوبی داریم. باید قبول کنیم در این مقطع آمادگی مهاجمان ایرانی ما بهتر است. پریرا و شیخ هم خوب و جلوی دروازه حریف خطرساز خواهند بود اما اعتماد من به عبدی و آل‌کثیر بیشتر است و به نظرم آنها قادر خواهند بود یک اتفاق مثبت و تاثیرگذار را در این بازی شکل دهند و گلزنی آنها قابل پیش‌بینی‌تر خواهد بود. هم عبدی و هم عیسی طی بازی‌ها اخیر نیز قدرت و کیفیت خود را به نمایش گذاشته‌اند و به نظرم در این بازی نیز اتفاق خوبی در انتظار آنهاست.

 

دیدگاهتان را بنویسید