231875

سبک بازی بازیکن پرسپولیس را اصلا نمی پسندم/ قهرمانی تیم یحیی؟ استقلال قطعا امتیاز از دست می دهد

دنیای معدن- مرتضی کرمانی‌مقدم درباره شرایط پرسپولیس اظهار کرد: با توجه به تساوی استقلال برابر پیکان، پرسپولیس فرصت خوبی داشت که با برتری برابر هوادار فاصله را کم کند اما این اتفاق رخ نداد. با این حال فاصله کم نشد اما هنوز امیدها زنده است. من امیدوارم و فکر می‌کنم استقلال باز هم امتیاز از دست می‌دهد.

به گزارش دنیای معدن، وی افزود: پرسپولیس برابر هوادار فرصت‌های خوبی را به دست آورد اما نتوانست از فرصت‌هایش به خوبی بهره ببرد و برنده بازی شود. فوتبال همین است. گاهی هرچه می‌زنید به گل تبدیل نمی‌شود. نمی‌دانم چرا بازیکنان با استرس بازی می‌کنند؟ آنها نباید به نتایج دیگر تیم‌ها فکر کنند و باید فقط به دنبال این باشند که بازی خود را با پیروزی پشت سر بگذارند. الان شش هفته تا پایان بازی‌ها زمان باقی مانده و هیچ چیز تمام نشده است. پرسپولیس می‌تواند در بازی‌های باقی مانده به استقلال برسد.

او درباره عملکرد مهاجمان پرسپولیس هم گفت: گاهی رخ می‌دهد مهاجم فرصت‌هایی را به گل تبدیل می‌کند که کسی انتظار ندارد اما گاهی هم فرصت‌های ساده را به گل تبدیل نمی‌کنند. زیبایی فوتبال به همین است. با این حال فکر می‌کنم اگر مهدی عبدی بیشتر بازی کند، بهتر می‌تواند به پرسپولیس کمک کند. او بازیکن خوبی است که گل زدن با بلد است.

کرمانی‌مقدم درباره عملکرد تمیروف هم گفت: درباره این بازیکن باید کادر فنی نظر بدهد. به هر حال او با سلیقه کادر فنی به تیم آمده و بازی می‌کند اما  من فوتبال او را نمی‌پسندم. او بازیکنی است که دوندگی بالایی دارد اما گلزن نیست. شاید مربیان از او بازی می‌گیرند که مقابل مدافعان حریف دوندگی کند و آنها را مشغول کند اما به هر حال مهاج گلزنی نیست. پرسپولیس به برد نیاز دارد و باید از مهاجمانی استفاده کند که در گلزنی برتر هستند.

وی درباره اینکه برخی مربیان می‌گویند نمی‌خواهند تیمشان قهرمان شود هم گفت: این حرف‌ها زده می‌شود و هر سال می‌گویند نمی‌خواهند ما قهرمان بشویم. گاهی هم اشتباهات داوری هم در این صحبت‌های مربیان تاثیر دارد. در فوتبال امروز دیگر کسی نمی‌تواند جلوی قهرمانی تیمی را بگیرد.

کرمانی‌مقدم همچنین گفت: برخی می‌گویند پرسپولیس شانسی برای قهرمانی ندارد اما من این حرف‌ را قبول ندارم. پرسپولیس هم شانس قهرمانی دارد و باید با انگیزه بازی کند و بازی‌هایش را ببرد. هنوز شش هفته تا پایان فصل باقی مانده است و استقلال هم بازی‌های سختی پیش رو دارد و قطعا امتیاز از دست می‌دهد. در فوتبال هم هیچ چیز قابل پیشبینی و قطعی نیست.

 

دیدگاهتان را بنویسید