242805

واکنش رافائل سیلوا به جدایی از استقلال

دنیای معدن: با نگاهی به اخبار مربوط به بازیکنان تیم استقلال و اتفاقات اخیر در راس مدیریت باشگاه شایعه شده که شاید سیلوا هم از این تیم جدا شود.

به گزارش دنیای معدن، رافائل سیلوا بازیکن برزیلی ۳۰ ساله تیم استقلال که در نیم فصل لیگ برتر بیست و یکم -اسفند ماه سال ۱۴۰۰ - از باشگاه عربستانی به این تیم پیوست تا تاریخ نهم تیرماه سال ۱۴۰۳ با این باشگاه استقلال قرارداد داشته و هنوز یک فصل دیگر از مدت زمان قراردادش با باشگاه آبی تهران باقی مانده است.

اما اتفاقات اخیر در بحث پرداخت پول بازیکنان خارجی و داخلی استقلال، همچنین مشکلات مدیریتی در باشگاه این موضوع را تقویت کرده که شاید بازیکنان خارجی و داخلی استقلال تمایلی به ادامه همکاری با این مجموعه نداشته باشند.

از سوی دیگر درخشش سیلوا در تیم قهرمان فصل گذشته و در این فصل، همچنین اوضاع خوب خط دفاعی استقلال در لیگ بیست و دوم و حضور ثابت این بازیکن در ۲۴ دیدار از مجموع ۲۵ بازی لیگ برتری استقلال در این فصل موجب شده تا مشتریان برای این مدافع با تجربه ۳۰ ساله به سراغ مدیر برنامه هایش بروند.

با این وجود ظاهراً رافائل سیلوا شخصاً با توجه به شرایط خوب زندگی خود و خانواده اش در تهران مشکلی با ادامه همکاری و حضور در این تیم برای فصل بیست و سوم لیگ برتر نداشته و صحبتی هم از این جهت مطرح نکرده است. اما گفته می‌شود یکی دو پیشنهاد خوب عربی برای رافائل سیلوا هم‌زمان با مشکلات ارزی و نداشتن بودجه در باشگاه استقلال موجب شده تا این بازیکن از سوی مدیر برنامه هایش وسوسه شود تا با استناد به برخی بندهای قراردادش بتواند در پایان این فصل از استقلال جدا شود.

از افراد نزدیک به تیم استقلال شنیده می‌شود که سیلوا که فصل قبل توانست با تیم مجیدی در جشن قهرمانی این تیم شرکت کند به شدت امیدوار است تا دوباره این تجربه بزرگ را با تیم ساپینتو در پایان این فصل تکرار کند اما مشکلات ارزی در باشگاه استقلال و کمبود بودجه برای پرداخت پول بازیکنان و مربیان خارجی از سوی دیگر موجب شده تا بحث تمدید قرارداد مالی این بازیکن با اما و اگرهای زیادی روبرو شود.

آنچه مسلم است اینکه این بازیکن برای دیدار مقابل هوادار محروم است اما با قدرت در حال تمرین است تا در صورت لزوم از بازی پرسپولیس در هفته بیست و هفتم کنار آبی‌پوشان میدان برود.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید