242791

شوک کریمی به استقلال؛ تصمیم بزرگ برای پرونده جنجالی

دنیای معدن: با حضور حجت کریمی در راس مدیریتی باشگاه استقلال تهران، بارقه‌های امید برای رفع مشکلات آبی‌پوشان ایجاد شده است.

به گزارش دنیای معدن، جلسه اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال تهران روز گذشته تشکیل و با استعفای علی فتح‌الله‌زاده از مدیرعاملی آبی‌پوشان پایتخت موافقت شد. همچنین اعضای هیات مدیره ضمن تقدیر و تشکر از زحمات علی فتح‌الله‌زاده، حجت کریمی را تا برگزاری مجمع به عنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه منصوب کردند.

با حضور حجت کریمی در راس مدیریتی این باشگاه، بارقه‌های امید برای رفع مشکلات استقلال ایجاد شده و خیلی‌ها امیدوار هستند تا کشتی استقلال با درایت و مدیریت وی به ساحل آرامش برسد و روزهای خوبی در انتظار آبی‌های پایتخت باشد.

کریمی در اولین واکنش خود به انتخابش توسط اعضای هیات مدیره باشگاه اعلام کرد که باید کارهای زیادی برای رفع مشکلات باشگاه استقلال صورت بگیرد تا بازیکنان، اعضای کادر فنی و هواداران بعد از گذراندن روزهای سخت و دشوار به شرایط بهتری برسند و در نهایت این تیم بتواند در مسابقات لیگ برتر و جام حذفی به موفقیت دست پیدا کند.

پرداخت بدهی آندره استراماچونی، سرمربی اسبق استقلال در اولویت حجت کریمی و مدیریت باشگاه قرار دارد تا خیال هواداران از این بابت آسوده شود و آبی‌پوشان با دغدغه کمتری به فکر روزهای آتی باشند.

کریمی که پیش از این به عنوان رئیس هیات مدیره باشگاه انتخاب شده بود از دو سال قبل در هیات مدیره باشگاه حضور دارد و با وضعیت این تیم پرهوادار آشنا است و می تواند روند مدیریتی استقلال را تغییر بدهد. همچنین با حکم حجت کریمی، سرپرست مدیرعاملی باشگاه، فرشید سمیعی، معاون حقوقی استقلال به عنوان سخنگوی باشگاه انتخاب شد تا او بتواند با آرامش بیشتری برنامه‌های خود را برای رفع مشکلات آبی‌ها اجرایی کند.

ضمن اینکه پیشکسوتان استقلال از حضور کریمی در راس مدیریت باشگاه استقبال کردند و آنها هم امیدوار هستند تا مشکلات آبی‌پوشان به مرور رفع شود. استقلال با کسب ۵۲ امتیاز یکی از جدی‌ترین مدعیان قهرمانی لیگ برتر به شمار می‌رود و این تیم پرافتخار شانس خوبی دارد تا از عنوان قهرمانی سال گذشته خود دفاع کند و باعث خوشحالی هواداران شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید