242683

سرمربی سپاهان سرخ‌پوشان را شست و پهن کرد

دنیای معدن: سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: دوست داشتیم برنده باشیم، موقعیت‌هایی هم داشتیم و همان‌طور که تراکتور به گل رسید ما هم می‌توانستیم به گل برسیم.

به گزاش دنیای معدن، سپاهان با حساب یک بر صفر در زمین تراکتور شکست خورد تا استقلال با این تیم در صدر جدول هم‌امتیاز شود.

ژوزه مورایس، سرمربی سپاهان در نشست خبری پس از این دیدار اظهار کرد: هنوز صحنه پنالتی تراکتور را ندیده‌ام. از طرفی رزاقپور روی شهریار مغانلو خطا انجام داد و در یک صحنه حسینی خطای هند انجام داد و داور روی دو صحنه می‌توانست برای ما پنالتی اعلام کند.

سرمربی سپاهان تاکید کرد: در کل بازی خوبی بود. دو تیم خوب در جو عالی و فوق‌العاده ورزشگاه به مصاف هم رفتند. به بازیکنانم تبریک می‌گویم. امکان‌پذیر نبود که برنده بازی باشیم؛ چند موقعیت داشتیم و می‌توانستیم به گل برسیم. چیزی که واقعا آرزومندم این است که رقابت‌ها کاملا منصفانه باشد.

وی با انتقاد از اشتباه‌های داوری گفت: نمی‌دانم چه کسی تصمیمات اشتباهی می‌گیرد اما قبل از اعلام پنالتی، هادی محمدی روی بازیکن ما خطا کرد و دو خطای پنالتی برای ما اعلام نشد.

مورایس درباره غیبت در نشست خبری قبل از مسابقه اظهار کرد: همواره در نشست خبری حضور پیدا می‌کنم و اعتقادی به ارسال فایل صوتی ندارم و ترجیح می‌دهم در کنفرانس شرکت کنم. نشست خبری ساعت ۱۵ بود اما ما ساعت ۱۷ به تبریز رسیدیم. واقعا دوست دارم در نشست‌های خبری حضور داشته باشم.

سرمربی سپاهان خاطرنشان کرد: دو تیم قصد بردن داشتند و به نظرم نتیجه عادلانه مساوی بود؛ ما در نیمه اول موقعیت بیشتری داشتیم و در نیمه دوم داور یک پنالتی به تراکتور پاداش داد و دو پنالتی ما را نگرفت تا بازنده زمین باشیم.

سرمربی سپاهان یادآور شد: معمولا دوست دارم بازی‌سازی انجام دهم اما بعضی وقت‌ها یک جابه‌جایی در زمین بحث را متفاوت می‌کند. من سال اولی است که در سپاهان هستم و بازی‌سازی‌های بیشتری را از تیم خواهید دید که این مورد به اعتماد به نفس برمی‌گردد و معتقدم تراکتور هم بازی‌سازی چندان زیادی انجام نداد.

وی در پاسخ به این‌ سوال که وینگرهای سپاهان امشب بیکارتر بودند، توضیح داد: به نظرم بازی‌سازی از سوی وینگرهای ما انجام شد و شاید آن‌طور که من می‌بینم شما نتوانستید صحنه‌ها را تحلیل کنید.

مورایس در پاسخ به این‌ سوال که آیا برد تراکتور را به علت پنالتی و اشتباه داوری قلم‌داد می‌کنید یا خیر، گفت: من برد تراکتور را زیر سوال بردم؟ من گفتم داور شاید صحنه را درست ندیده. تراکتور برد چون لیاقت برد را داشت. تراکتوری‌ها چنان شادی کردند که انگار مقابل قهرمان لیگ پیروز شده بودند و می‌دانند که چه تیمی را شکست دادند.

وی تاکید کرد: داور صحنه‌های مشابه را برای تراکتور خطا اعلام می‌کرد و برای ما نه و همین موضوع در بازی تغییر ایجاد کرد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید