241497

چند بازیکن جدید در استقلال ؛ ساپینتو چند بازیکن تیمم را پسندیده

دنیای معدن: آرش برهانی سرمربی تیم فوتبال امید استقلال پس از تساوی مقابل پرسپولیس در خصوص شرایط تیمش صحبت کرد.

به گزارش دنیای معدن، آرش برهانی بعد از تساوی ۲ بر ۲ مقابل پرسپولیس در دربی امیدها در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دربی همیشه حساس است به خصوص رده امیدها که به رده سنی بزرگسالان نزدیک است. متاسفانه بخاطر بارندگی سه جلسه تمرین نکردیم شرایط زمین بد بود و یک مشکل درون خانوادگی هم داشتیم که بخاطر آن هم یک جلسه تمرین نکردیم، بازیکنان مطالباتی داشتند که به حق هم هست بازیکنان در این بیست هفته صدرنشین بودند. ۶-۷ بازیکن ما را ساپینتو پسند کرده است که ۴ بازیکن از اینها فصل آینده هم در رده سنی امید هستند. از ۲۷ بازیکنی که داریم ۱۶ بازیکن رده سنی امید هستند، ۴ بازیکن رده جوانان هم داشتم به این بازیکنان تبریک می‌گویم بخاطر آینده شان که میخواهند در این چرخه سخت ورود کنند. بزرگترین پاداش و بزرگترین خوشحالی ما این است که بازیکنان ما در استقلال یا تیم های دیگر لیگ برتری بازی کنند.

وی در مورد شرایط جدول لیگ و قهرمانی تیم امید استقلال، گفت: در حال حاضر ۸ امتیاز اختلاف داریم و با گرفتن یک امتیاز قهرمان می‌شویم و سخت‌ترین بازی ما با تیم آره ناست.

برهانی در مورد بگو ومگویی که با مسئولان پرسپولیس داشت، گفت: من و محسن رفاقتمان ۲۰ ساله شده است. تمرکز ما هم بهم ریخت و مدام می‌گفتند بازی لغو می‌شود یا نمی‌شود. این فوتبال دلیل رفاقت ما شده است و مشکلی هم نداریم.

وی در مورد بد قولی مدیران باشگاه برای پرداخت پول به بازیکنان امید، گفت: همه مجموعه استقلال درگیر حرفه‌ای سازی هستند طلب استراماچونی حدود ۸۰ میلیارد تومان شده بدهی که با ۳۰ میلیارد می‌شد حلش کرد. البته طلب پادوانی هم هست که این پول‌ها را فتح‌الله زاده باید تامین کنند و همه مجموعه باشگاه برای حرفه‌ای سازی زحمت می‌کشند. این بازیکنان یک ریال دریافتی نداشته‌اند. البته من به امیری و فتح‌الله‌زاده گفتم حواسشان به این بازیکنان باشد. قبل از این بازی از پرسپولیسی‌ها کلیپی دیدم که ۵۰ درصد از پول شان را گرفته‌اند اما بازیکنان ما پولی نگرفته‌اند. البته به باشگاه حق می‌دهم زیرا مدیریت جدید تا باشگاه را دستش بگیرد زمان را بخاطر جابه جایی از دست رفت ولی باعث شده که بازیکنان ما تاکنون یک ریال هم نگیرند.

برهانی در مورد نظر ساپینتو در مورد بازیکنان تیم امید، گفت: ساپینتو نظرش خیلی مثبت است من ۱۷ بازیکن برای ساپینتو فرستادم که ۱۳ بازیکن امید در فهرست تیم بزرگسال استقلال هستند، ۵ بازیکن این فصل دیگر در فهرست امیدها نخواهند بود و سن‌شان تمام می شود، ۳ بازیکن جوان هم داریم. حسام که امروز گل زده آقای گل لیگ جوانان است. اگر هزینه‌هایشان را ندهند. این بازیکنان می‌روند این پولی که به این بازیکنان جوان می دهند سرمایه‌گذاری است. فقط نباید شعار بدهیم و حرف بزنیم.

وی در مورد اینکه چقدر باید پول به آکادمی باشگاه بدهند گفت: من در جلسه‌ هیات مدیره بودیم که ۲ میلیارد تومان برای آکادمی مصوب کردند اگر این پول را به من بدهند کل آکادمی باشگاه را می‌چرخانم، سه چهار میلیارد آورده‌ام و جور کرده‌ام و چرخانده‌ام فتح‌الله‌زاده در این سه چهار هفته باقیمانده پرداختی به بازیکنان خواهند داشت.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید