226313

خطیبی: علت نتایج نساجی، وضعیت زمین این تیم است/ تیم‌ها از نظر کیفیت فرق زیادی ندارند

دنیای معدن- سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم گفت: علت نتایج نساجی در این فصل، وضعیت زمین این تیم است؛ اگر نساجی زمین خوبی داشت، قطعا در بالای جدول قرار می‌گرفت.

به گزارش دنیای معدن- رسول خطیبی، سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در نشست خبری پیش از بازی مقابل نساجی صحبت‌هایی را انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*هم برای ما و نساجی بازی سختی خواهد بود. با تیمی بازی داریم که بازیکنان خوبی دارد. به نظرم علت نتایج نساجی در این فصل، وضعیت زمین این تیم است. اگر نساجی زمین خوبی داشت، قطعا در بالای جدول قرار می‌گرفت. البته تمام تیم‌های لیگ‌برتری به غیر از یکی از تیم‌ها که در پایین جدول است (تیم پدیده)، خوب و باکیفیت هستند و از نظر فنی تفاوتی ندارند.

*امیدوارم در وهله نخست بازی باکیفیتی را از دو تیم ببینیم و بینندگان تلویزیونی بازی خوبی را تماشا کنند. امیدوارم از تیم‌مان یک بازی خوب، همراه با نتیجه را ببینیم.

*همه تیم‌ها از نظر کیفیت فرق زیادی ندارند. امسال لیگ سختی داریم، اما بازیکنان ما تمرینات خوبی را انجام داده‌اند. بازیکنانی که گرفتیم به قول فوتبالی‌ها با تیم ما جور هستند؛ البته یکدلی، صفا و صمیمیت به ما کمک کرده است. از نظر فنی هم این نتایجی که گرفتیم، لطف خدا و تلاش بازیکنان بوده است.

*بازیکنانم موارد فنی را مو به مو انجام داده‌اند. مدیریت خوب و حمایت هواداران و مسئولان استانی کمک کرده و امیدوارم این روند را ادامه دهیم و امتیاز‌هایی که جمع کردیم در بازی‌های آینده به ما کمک کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید