241675

حمله تند محمد مایلی‌کهن به ستاره پرسپولیس

دنیای معدن: محمد مایلی‌کهن پیشکسوت پرسپولیس به سبک بازی مهاجم سرخ‌ها واکنش تندی نشان داد.

به گزارش دنیای معدن، هر چند که چندین سال از دوری محمد مایلی‌کهن از فوتبال و دنیای مربی‌گری می‌گذرد، اما او همیشه با مصاحبه‌های آتشین خود در صحنه حضور داشته و حرف مدنظرش را بیان کرده است.

تیغ تیز انتقادات او در چند سال اخیر، بیشتر از همه به سمت کارلوس کی‌روش و تصمیماتی که برای تیم ملی می‌گرفت، بود. البته انتقاداتش از فدراسیون فوتبال را هم نباید از یاد برد. موردی که مایلی‌کهن در جدیدترین مصاحبه‌اش نیز آن را ترک نکرد و بار دیگر به سرمربی پرتغالی سابق ایران تاخت و نتایج به دست آمده در جام جهانی ۲۰۲۲ را نقد کرد.

اما این مرتبه، او به یحیی گل‌محمدی نیز نقدی وارد کرده است و البته نظری جنجالی هم در مورد شیخ دیاباته داشت. مایلی‌کهن که خود یکی از ستاره‌های پرسپولیس در سال‌های گذشته بوده، نوع فوتبال مهاجم سرخ‌ها را مورد انتقاد قرار داده و معتقد است که انگار دیاباته در تیم پیشکسوتان بازی می‌کند.

سرمربی سابق تیم ملی در این خصوص گفت: «من حرفم فوتبالی است و با شخصیت آقای شیخ دیاباته کاری ندارم. به نظرم پرسپولیس با شیخ دیاباته در زمین ۱۰ نفره است. شما اصلاً شکل دویدن او را ببینید. در کمال احترام فکر می‌کنم این بازیکن به نوعی بازیکن تیم پیشکسوتان است!»

دیاباته از زمانی که به پرسپولیس پیوسته است، اکثر مسابقات را به دلیل مصدومیت از دست داده و مهره‌ای قابل اتکا برای یحیی گل‌محمدی به شمار نمی‌رود. موضوعی که انتقادات زیادی را از سمت پیشکسوتان به همراه داشته است. این بازیکن برای جدال حساس فردای سرخپوشان با سپاهان در جام حذفی نیز، به علت مصدومیت در لیست پرسپولیس قرار ندارد.

 

دیدگاهتان را بنویسید