241337

ستاره جنجالی پرسپولیس صدای هواداران را درآورد

دنیای معدن: عملکرد ستاره جوان یحیی گل‌محمدی در بازی با صنعت نفت آبادان از سوی هواداران پرسپولیس با انتقاد مواجه شد.

به گزارش دنیای معدن، به نظر می رسد سبک و شیوه بازی محمد عمری هفته به هفته تغییر کرده و در هفته های اخیر شاهد نوع دیگری از بازی او هستیم.

جوان اول پرسپولیس که حرکت‌های طولی، حرکت از کناره‌ها و نفوذ به عمق خط دفاعی و از همه مهم‌تر در خدمت تیم بودن را شگرد داشت به بازیکنی با حرکات انفرادی تبدیل شده که میل زیادی به باز کردن دروازه حریف از هر نقطه‌ای از زمین دارد و عجیب این که نیروی بازدارنده‌ای از روی نیمکت برای توقف این سبک جدید جوان اول پرسپولیسی‌ها دیده نمی‌شود.

موقعیت‌هایی که در دقایق ۵، ۳۷، ۵۹ و ۶۴ برای پرسپولیس روی دروازه صنعت نفت شکل گرفت که اگر محمد عمری تصمیم بهتری می گرفت و از خودگذشتگی بیشتری داشت شاید تعداد گل‌های سرخ پوشان در آبادان بیش از دو گل بود اما تصمیم های نه چندان خوب عمری در این دقایق، باعث شد تا پس از بازی، انتقادات تندی در فضای مجازی علیه او شکل گیرد.

در این میان سوالی که طی ۲۴ ساعت اخیر و بعد از بازی در فضای مجازی شکل گرفته این است که معلوم نیست یحیی گل محمدی شرح وظایف عمری را تغییر داده و با دادن شرح وظایفی جدید از این نوع بازی بازیکن جوانش رضایت دارد یا بالعکس و عمری برخلاف دستورات سرمربی تیم اقدام به حرکات انفرادی کرده و عطش فراوان به گلزنی باعث شده تا کمتر در حرکات تیمی شرکت کند.

شاید باید جواب این ابهام را در مدت زمان حضور عمری در بازی‌های اخیر و به ویژه بازی با صنعت نفت جستجو کرد. به هرحال همین که عمری ۹۰ دقیقه در زمین می‌ماند و فقط منطقه بازی‌اش تغییر می‌کند، نشان از آن دارد که گل‌محمدی برخلاف هواداران پرسپولیس و برخی دیگر از کارشناسان، از عملکرد بازیکن جوان تیمش راضی بوده و به همین دلیل نیز تصمیم به تعویض او نگرفت.

به هر روی آن چه که قطعی به نظر می‌رسد این است که عمری از چند بازی قبل و به ویژه در بازی با صنعت نفت َآن جوان گلزن و موثر نشان نداد و باید این سوال را مطرح کرد که آیا قرار است در ادامه لیگ و با هشدار به موقع گل‌محمدی، شاهد تغییر رویه و بازگشت عمری به همان نمایش‌های قبلی خواهیم بود یا باز هم قرار است نسخه جدید و مورد نظر گل‌محمدی عمری که مقابل صنعت نفت به نمایش درآمد را در بازی‌های بعدی شاهد باشیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید