233019

پرسپولیسی‌ها فقط رؤیاپردازی می‌کنند/ این تیم باید برای دوم شدن بجنگد/ شهرخودرو از سپاهان خطرناک‌تر است

دنیای معدن- بازیکن اسبق استقلال گفت: این که پرسپولیس بتواند استقلال را در جدول رده‌بندی پشت سر بگذارد یک رویاپردازی بیشتر نیست، آنها باز هم باید برای دوم سومی بجنگند.

به گزارش دنیای معدن، محمد نوری پیشکسوت تیم استقلال در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره نتایج رقم خورده در هفته بیست و پنجم و نزدیک شدن پرسپولیس به استقلال همچنین بازی پیش رو شاگردان فرهاد مجیدی مقابل شهرخودرو اظهاراتی را مطرح کرد.

بازی استقلال مقابل سپاهان را چطور ارزیابی کردید؟

با توجه به اینکه این بازی در اصفهان انجام می‌شد و سپاهان مقابل هوادارانش بود، این یک امتیاز خیلی ارزشمند بود. سپاهان هم مهره های خوبی دارد و هم به لحاظ شرایط مسابقه تازه از آسیا برگشته بود و از این نظر وضعیت بهتری داشت اما بچه‌های استقلال در زمین حریف، قدرتمندانه بازی کردند و توانستند به روند شکست ناپذیری شان ادامه می‌دهند تا رکوردمان بهبود پیدا کند.

 

به نظر شما شکست ناپذیری استقلال تا چند اندازه برای این تیم اهمیت دارد؟

همین که استقلال تا اینجا شکست ناپذیر باقی مانده باعث شده خاری باشد به چشم دشمنانش. آنهایی که شرایط خوب ما را نمی‌توانند ببینند از حسادت خودشان است. همه می‌دانند تنها تیمی که در این فصل پتانسیل قهرمانی دارد استقلال است.

بازی با شهرخودرو را چطور پیش بینی می‌کنید؟

من بازی این تیم مقابل صنعت نفت را دیدم. یک تیم فوق العاده هجومی و سرعتی بود. آنها طی هفته های گذشته خوب جاافتاده اند و مشخص است که تمرینات تاکتیکی خوبی را انجام می‌دهند. شرایطشان در پایین جدول هم به گونه‌ای است که دیگر چیزی برای از دست دادن ندارند. بنابراین حریفی خطرناک برای استقلال محسوب می‌شوند. حتی خطرناک‌تر از سپاهان.

برد در این بازی چقدر برای استقلال اهمیت دارد؟

متاسفانه با این تساوی فاصله ما با تیم دوم جدول به ۴ امتیاز کاهش پیدا کرد و برای اینکه تیم دیگر امتیاز از دست ندهد باید هر طور شده شهرخودرو را شکست بدهیم. استقلال از اینجا به بعد بازی‌های سختی دارد و نباید به جایگاه تیمها در جدول توجه کرد. اگر می‌خواهیم قهرمان شویم باید همه مسابقات پیش رو را با برد تمام کنیم.

اما یکسری از کارشناسان پرسپولیسی‌ صحبت‌های دیگری می‌کنند و آنها معتقدند نزدیک شدن پرسپولیس به استقلال فشار روانی روی این تیم را زیاد می‌کند؟

آنها از ابتدای فصل در حال رویاپردازی هستند. قهرمانی از آن استقلال است و صد در صد به این خواسته اش می‌رسد. همه چیز دست بچه های ماست و خودشان می‌توانند تعیین کننده باشند. باز هم می‌گویم پرسپولیس باید برای دوم سومی بجنگد و فکر قهرمان شدن را از سرش بیرون کند. استقلال از هر نظر سرتر و برتر است و تا اینجا رکوردهایی که داشته این را به همه ثابت کرده است. امیدوارم در بازی با شهرخودرو هم استقلال با تمام توان به میدان برود و با یک برد شیرین دل همه هواداران را شاد کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید