237278

​مشکل استقلال مشخص شد

دنیای معدن: هافبک پیشین آبی پوشان گفت : اگر آبی پوشان در همه بازی ها مثل دیدار با نساجی باشند، می‌تواند دوباره قهرمان لیگ شوند.

به گزارش دنیای معدن: یدالله اکبری درباره عملکرد استقلال در ۶ هفته ابتدایی این فصل لیگ برتر اظهار داشت: استقلال این فصل هنوز صلابت فصل قبل را ندارد و طبیعی هم است که به خاطر تغییراتی که داشت و سرمربی جدید هم آورده نیاز به زمان دارد تا شاهد یک تیم هماهنگ و مقتدر باشیم.

وی افزود: استقلال از نظر مهره بازیکن خوب دارد ولی به دلیل عدم شناخت ساپینتو از بازیکنان، هنوز ترکیب تیم را نشناخته است و فکر می‌کنم در این وقفه لیگ برتر این مربی بهترین فرصت را دارد تا تیمش را از نظر تاکتیکی هماهنگ کند تا برای ادامه لیگ تیمش نمایش بهتری داشته باشد.

اکبری ادامه داد: به نظر من استقلال در خط هافبک ناهماهنگ است و اگر یک هافبک طراح و بازیساز به تیم ملحق شود، مهاجمان تیم شانس های زیادی را برای رسیدن به گل بدست می‌آورند. ضمن اینکه هنوز مهدی پور بازی های درخشان فصل گذشته‌اش را به نمایش نگذاشته است و او هم آماده باشد، خط هافبک استقلال روانتر بازی می‌کند.

هافبک اسبق آبی پوشان در پایان خاطر نشان کرد: فاصله استقلال با صدر جدول فقط ۳ امتیاز و قابل جبران است. آبی پوشان هنوز مدعی قهرمانی هستند ولی باید از هفته هفتم به بعد در قواره یک تیم مدعی ظاهر شوند و دیگر امتیازی از دست ندهند. در بازی با نساجی استقلال زیبا بازی کرد و اگر در همه بازی ها چنین اقتداری داشته باشد می‌تواند در پایان فصل دوباره قهرمان شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید