237046

درخواست همزمان استقلال و پرسپولیس برای جذب لژیونر ملی پوش/ آبی‌ها هیچ پولی واریز نکردند!

دنیای معدن: این درحالی است که تیم دانمارکی برای این بازیکن پست خداحافظی هم منتشر کرد اما درنهایت زمان نقل و انتقالات تابستانی به‌پایان رسید و هیچ باشگاهی نتوانست رقم نسبتا بالای باشگاه وایله برای فسخ قرارداد سعید را پرداخت کند تا به‌این‌ترتیب هافبک‌ دفاعی ملی‌پوش ایرانی در دانمارک ماندگار شود.

به گزارش دنیای معدن، هافبک ملی‌پوش ایرانی در این مدت از چند تیم اروپایی از کشورهای پرتغال و یونان هم پیشنهاد داشت. این درحالی است که پیشنهادهای بسیاری از تیم‌های مطرح ایرانی هم در جیب این بازیکن وجود داشت اما درنهایت به قول پدرش، او آب پاکی را روی دست همه ریخت و اعلام کرد می‌خواهد همچنان در اروپا بازی کند.

البته انتقال قرضی سعید به الغرافه سود بالایی را نصیب وایله کرد و آنها این انتظار را داشتند که برای فروش عزت‌اللهی هم رقم قابل‌توجهی به‌دست بیاورند. همچنین باتوجه به حضور برخی از ملی‌پوشان ایرانی در لیگ یونان، سعید پیشنهادهایی از این لیگ هم داشت که درنهایت این امر هم محقق نشد و این بازیکن فعلا در وایله ماندنی شده است. درخصوص آخرین وضعیت این بازیکن دقایقی با نادر عزت‌اللهی، پدر سعید و عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال هم‌کلام شدیم که در ادامه می‌خوانید.

صحبت را درباره اسکوچیچ و روی هوا بودن این مربی به خاطر احتمال انتخاب کی‌روش آغاز کنیم. فکر می‌کنید سرنوشت این مربی به کجا می‌انجامد؟

اجازه بدهید ببینیم وضعیت فدراسیون فوتبال به کجا می‌رسد. شاید اصلا کمیته‌فنی دیگر در کار نباشد بنابراین صحبت کردن ما هم در این صورت بی‌فایده خواهد بود.

نقطه نظرات شما در این خصوص چیست؟ ابتدا در قالب کمیته‌فنی رای به قطع همکاری با او دادید و اسکو با تصمیم هیات‌رئیسه برگشت و حالا باز هم دوباره صحبت از برکناری او توسط مدیران جدید فدراسیون فوتبال مطرح شده تا جایی که گفته‌اند کار با کی‌روش تمام هم شده است!

من و شما نمی‌دانیم داخل تیم چه اتفاقی افتاده و چه شده ‌است و چه نشده ‌است. آنهایی که با تیم زندگی کرده‌اند می‌توانند در این‌خصوص و جزئیات آن بهتر نظر بدهند. الان به نظرم کسانی که در رأس کار هستند و تصمیم گیرنده، باید یک تصمیم خوب بگیرند تا خدای‌نکرده به ضرر فوتبال ما نباشد. در این‌خصوص و اتفاقات گذشته اجازه بدهید طی روزهای آینده مفصل صحبت کنیم.

از سعید چه خبر؟ بالاخره در وایله ماندنی شد؟

بله چون با این باشگاه دانمارکی قرارداد داشت نتوانست با باشگاه دیگری به تعامل برسد به همین دلیل فعلا ماند تا ببینیم در آینده چه اتفاقی برایش می‌افتد. او در بازی قبلی تیمش بعد از مدت‌ها برای وایله به میدان رفت و ۱۰،۱۵ دقیقه هم بازی کرد.

جالب بود که بعد از پست خداحافظی وایله همه توقع داشتند سعید به تیم جدیدی برود.

کار تمام شده بود اما برای توافق با باشگاه‌های دیگر در بند و تبصره‌هایی به توافق نرسیدند. آنها دنبال بحث مالی بودند و به همین سادگی نیست که به بازیکن بگویند بفرما برو! گفتند بمان و به ما کمک کن تا دوباره به سوپر لیگ برگردیم. حالا فعلا مانده تا ان‌شاءالله ببینیم در آینده چه اتفاقی می‌افتد.

تیم‌های ایرانی زیادی هم خواستار حضور سعید در این فصل در تیم‌های خود بودند.

بله، درست است و همه مدعیان این بازیکن را می‌خواستند. در این موضوع شک نکنید. از چند باشگاه با من تماس گرفتند و دو سه تیم هم با خود سعید صحبت کردند اما او آب پاکی را روی دست همه این تیم‌ها ریخت و گفت فعلا تصمیم ندارد به ایران برگردد و ترجیح می‌دهد لژیونر بماند.

به‌نظر می‌رسد بحث حضور سعید در استقلال جدی‌تر از سایر تیم‌هایی بود که او را می‌خواستند.

استقلال، تراکتور، سپاهان و فولاد و تیم‌های دیگر با ما تماس گرفتند اما به‌هرحال سعید گفت نمی‌خواهد الان به لیگ ایران بیاید.

در هر صورت استقلال قصد داشت به خاطر سعید از لیست خود بازیکن خارج کند.

زمانی که مسئولان استقلال با ما صحبت کردند اصلا بحث خارج‌کردن بازیکن نبود، چون هنوز چند سهمیه در لیست این تیم خالی بود و مشکلی وجود نداشت اما سعید تصمیمش را گرفته و گفته بود می‌خواهد در اروپا بماند و ما هم به تیم‌های خواهانش ازجمله استقلال گفتیم فعلا تصمیمش این است و روی او حساب باز نکنید.

حتی گفته می‌شد استقلال پیش‌پرداختی را هم به او داده است.

برای چه کسی پول واریز کردند؟ مگر می‌شود وقتی توافقی نشده است، پیش‌پرداختی واریز کنند؟ شما باشید این کار را می‌کنید؟

پس به جز پرسپولیس همه تیم‌های مدعی در فوتبال ایران سعید را می‌خواستند؟

اتفاقا پرسپولیس هم پیشنهاد داده بود و سعید را می‌خواست و در این زمینه تماس‌هایی مطرح شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید